7.26.2011

yeni makyaj çantalarım






pasajda listelediğim yeni çantacıklarım beğendinizmi

28 yorum:

  1. hepside çok tatlı cok güzeller amaaaa ellerine sağlık canım ya ne güzel şeyler yapıyorsun banada bulaşsa biraz keşke:)

    YanıtlaSil
  2. bir kedi manyagi olarak bayildim bunlara :) pazarin bol olsun!

    YanıtlaSil
  3. polar mı bunlar tuba,keçe değil di mi? kediler çook şirin ama :)

    YanıtlaSil
  4. cicibiciseylerr.blogspot.com : çok teşekkür ederim aslında çok matah şeyler yapmıyorum bi eline alsan sen daha güzellerini yaparsın eminim :)


    edibe @ edbdesigns: çok teşekkür ederim edibe :)


    tiryaki :evet canımcığım polarlar teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. SAOL TATLIM BENIM AMA İLK ÖNCE KEÇE BULMAM LAZIM..SEN NERDEN ALIYOSUN?

    YanıtlaSil
  6. nerde oturduğuna bağlı eğer ankaradaysan karademir en hesaplı ve kalite olarak en iyisi istanbuldaysan ümraniyede tuğra tuhafiye var hem hesaplı hem iyi başka bi şehirdeysen pasajı önerebilirim

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzeller inanmıyorum :)

    Aplike işlerine bayılırım, her ne kadar yapamasamda ellerinize saglık :)

    YanıtlaSil
  8. milkacığım; ben çok beğendim!!!! ellerine sağlıkkk

    YanıtlaSil
  9. aslı : teşekkür ederim bu arada sizin şu 8 kadın projenizede bayıldım :))


    nilgün cüğüm :çook teşekkürler öptüm mucks

    YanıtlaSil
  10. ooo ellerine sağlık Tubişim çok şirinler bunlar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. tskler tuba :) hoşgeldini burdan yazıp kaçayım :)

    bende bloguna bayıldım :)

    YanıtlaSil
  12. Ben çok beğendim çok şirinler.

    YanıtlaSil
  13. Tuğba can,
    istanbuldaysan ümraniyede tuğra tuhafiye var demişsin burası kumaşçılar sokağında mı?

    YanıtlaSil
  14. beğenmek ne kelimeee bayıldıkk :) çok şekerler ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. siboşum çok saol :))

    aslı : güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle :))


    suhuba : hayır karşıda yıkılan igdaştan sonra ilk solda :)

    sj : teşekkür ederim o zaman :))

    YanıtlaSil
  16. SAOL TATLIM BEN UMRANIYEDEKINE BI BAKIMOZAMAN..

    YanıtlaSil
  17. abuuu minnoşlara bakın heleee..kedi severlik damarım kıpraştııı :D
    ellerine sağlık süper olmuşlar.bu kedilerin tipince örgü oyuncak var her tarafta görüyordum bayılıyorum böyle duruşlarına..

    YanıtlaSil
  18. yerim ben bu kedileri! hepsi birbirinden şeker ;)

    YanıtlaSil
  19. açınca sayfa ayyyyy demişim:))) kedi düşkünlüğüm malum.

    ellerine sağlık canım benim süper olmuşlar.Boncuk kuyruklara bayıldım.
    senin yaşam ağacında daha çokkkkk kalıp var:))))

    YanıtlaSil
  20. çok sevimli çok şirin olmuşlar..

    YanıtlaSil
  21. kediler çook şeker olmuş. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  22. çok şirin olmuşlar özellikle kuyruklarındaki boncuk detayı şahane, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  23. Hepsi çok güzel, kedilere ayrıca bayıldım. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  24. kedilere olan sempatim beni buraya sürükledi..blogunu çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  25. ankara karademir nerede acaba bene erdoğandan alıyorum pek tuzlu oluyor

    YanıtlaSil
  26. mayka çıkrıkçılar yokuşuna doğru çıkmaya başlayınca solda bir eşarpçı var hemen ordan (yani ilk sol) sola dönünce azcik ötede sağda

    YanıtlaSil
  27. kedili çantalar çok güzel olmuş.bayıldımmm..

    YanıtlaSil