7.03.2011

son durumlar


çok oldu yine oturamadım bilgisayarımın başına neyapayım oturamıyorum ,duramıyorum enerji dolu günler geçirdim gezdim tozdum alışverişler yaptım birsürü ürünler hazırladım ufak çapta bir katoloğ çekimi yaptık neler neler anlatacak okakadar çok şey biriktirdim kihangisinden başlayayım bilemiyorum yarın sabah erken saatlerde ali efenin dişcisinde randevusu var birde ortodontis görecek inşallah bir şey çıkmaz yeni kreş arayışlarındayım hiç bir yeri beğenemeyen ben var olan kreşinin yıl sonu gösterisinin başarısızlığını bütün sene çocuklara bunlarımı öğretiyorsunuz bakış açısıyla bakınca artık yeni arayışlar içerisindeyim çocuk yetiştirmek çok önemli ya geleceğin bakanını doktorunu hakimi savcısını polisini annesini babasını yetiştiriyorsunuz bu nedenle her detay incelikle düşünülmeli diyenlerdenim maalesef bu mükemmeliyetciliğim hayatımı epeyce zorlaştırıyor ali efe yansıtmamaya özen gösteriyorum bu durumu biliyorsunuz ben cernde (şu anda sadece 1taneTürk bilim adamı var ) bilim adamı olması hayaliyle yanıp tutuşuyorum annesinin ucundan kıyısında kaçırdığı fırsatı oğulcuğu yakalasın istiyorum onun için temelini sağlam atmaya çalışıyorum en iyi okullar en bilinçli öğretmenler seçmeye çalışıyorum kendimde evde ona göre davranıyorum sadece 2 saat tv seyrediyor sürekli beyin jimnastikleri yada düşünme yeteneğini geliştirecek oyunlar oynamaya çalışıyorum ali efe uyuyana kadar asla televizyonda dizi yada saçma sapan şeyler seyretmiyor sadece klasik müzük birazda kalitesi yüksek rock müzik dinliyoruz vs.vs...yani elimden gelen herşeyi yapıyorum ama bakalım onun tercihleri ne yönde olacak bilemiyorum ama bir yanınında sanat yada sporla ilgili olmasını istiyorum toprağa bir tohum attık ben onun başında yaz kış elimde şemsiye beklemekteyim yazın suluyor kışın sıcak tutuyorum tabiri caizse sonuç ne olacak göreceğiz ama ben emek verilen herşeyin iyi olacağını adım gibi biliyorum ;)yaptığımız işleri tek tek yayınlayacağım elbette ama inanın bana öyle yoğun bir hafta beni beklemekte ki ben bile ürküyorum :)pazartesi salı çarşmaba perşembe cuma cumartesi pazarinanaın bana hepsi full dolu bi ara bi post hazırlayacağım kalede yeni bir yer keşfettim onuda yazacağım bakarsınız bir dahaki buluşmamız orda olur..okunan kitaplar görülen eski dostlar yapılan işler off ne kadar dolu bir hayatım var benim ya ..ee hiperaktif olmak kolay değil bu arada unutmadan cuma günü siboşum gelcek bizze mutfağıma bir poşetlik yapıcaaz onuda yayınlarım :) çok eğleniyorum sibelle onunda minnoş bi oğlu var bakalaım kaynaşabilekmni bizimkiler ..

7 yorum:

  1. tubacım tebrikler canım çoçuk doğurmak marifet değil marifet onu en güzel şekilde iyi birey olarak yetiştirmek inş. çabaların ve yaşam onun hep güzelliklere yol almasını sağlar.

    Bu arada kedi ağacına bayılllldımmmmm:)))

    YanıtlaSil
  2. canım yaaa, senin gibi bir arakdaşım, hatta hobici arkadaşım olduğu için şanslıyım... Bu arada Ali Efenin inş. bir şeyciği çıkmaz, geçmiş olsun.

    Ayrıca benden böyle bahsetmene de sevindim canım ama o senin de yüreğinin güzelliği :D Bizimkiler de kaynaşır, emin olabilirsin canım :D Sevgiler ve görüşmek üzere şekerim...

    YanıtlaSil
  3. örgü çantam : çok teşekkür ederim güzel yorumun için sanada kedili bi barner hazırlayım istersen :)

    sibel:çok teşekkür ederim içimden gelmese böyle söylemem biliyorsun ama duygularımızın karşılıklı olması çok güzel kendi güzel yüreği güzel insan :)

    YanıtlaSil
  4. canım benim çok naziksin teklif etmenle bile çok mutlu oldum. ben BADEM in resmini kullanıyorum ,hiç vazgeçemiyorum onun resimlerinden daha önceleri hareketli bir kedi bannerım vardı blog içinde sıkıntı yaratınca kaldırdım:))

    ________
    merak ettiğim birşey header daki çizim sanamı ait alıntımı?
    kedilerin doğal pek çok hareketini barındıran nefis bir görseli var.

    YanıtlaSil
  5. örgü çantam : seninki daha doğal daha minnoş ;) bana ait değil ama bi yerlerden bulup photoshopta kompozisyonu ben oluşturuyorum aslında çizimlerin tamamen bana ait olduğu bi banner hazırlamak istiyorum ama zaman yok maalesef belki bi ara..

    YanıtlaSil
  6. oluşturdun kombinli çalışmalarda çok başarılısın fırsat bulursan mutlaka dene harka bir şey çıkaracağından kuşkum yok.

    YanıtlaSil
  7. örgü çantam : çoook teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil