7.06.2011

hangisini seçmeli

 şu güzelliğe bakarmısınız nerden aldığımı maalesef hatırlamıyorum ama bilgisayarımdaki dosyaları temizlerken buldum ama bunu hemen yapmalıyım dedim matruşkaları ya keçeden yaparım yada çarpı işi nasıl olur sizce kanepenin üzerindeki örtümü yoksa kaplanmışmı bilemedim ama sanırım onuda örtü olarak yaparım yada bu matruşkalı perdeyi mutfağıma yaparım masayada örtü şeklinde yaparım ne dersiniz güzel olmazmı?
aslında bunuda perde olarak düşündüm ve kendimden geçtim nasıl güzel perde olur bundanda yaaaa hangisini yapıcam ben yardım edin lütfen

14 yorum:

  1. bence ikinciyi yapmalısın renkler o kadar yumuşakkı tam bana göre hadi beraber yapalım:))))))

    YanıtlaSil
  2. Bence matruşkalı perdeyi yatak odasına yapabilirsiniz, yatağa da örtüsünü yaparak bütünleştirilebilir. Kuşlar ise bence mutfağa cok güzel olur. Belki ufak bir aynı desen örtüsünü de masaya koyarsanız harika görünebilir.
    İki resminde desenleri harikaymış. Eğer uygularsanız bize de gösterin :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Rengarenkçi biri olarak matruşkalı diyorum:)

    YanıtlaSil
  4. matruşkalıııı,renkleriyle şahane,bayıldım ben de :)

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ederim sizinde yönlendirmelerinizle şöyle karar verdim kuşlu olanın tonları salonuma çok uygun onu salonuma yapıcam (hatta yastıkları ,runneri felan bakıcam bişiiler matruşkalıyıda ya yatak odası ya çalışma odam yada mutfağa yapıcam :)) ama şimdi kumaş almaya gidiyorum birde perde siparişlerim vardı onları alıcam getirince sizin için fotoğraflıycam yine yorumlarınızı alıcam :))hepiniz teker teker öpüldünüz

    YanıtlaSil
  6. bence matruşkalı olan rengarenk çok güzel canlı durur perdesi süper olur! SEvgiler

    YanıtlaSil
  7. tubacım ikisini de çok sevdim, önce örtüyü sonra perdeyi yap, hatta ben de listeme almak isterim

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel, sen ikisinden de yapacaksın biz de keyifle bakacağız:) Kolay gelsin, ikisi de nefis...

    YanıtlaSil
  9. Tubacım matruşkaları kumalarla çalışsan çok daha uzun ömürlü olur diye düşünüyorum her iki çalışmada çok nefis.

    ilk kareyi nasıl hayranlıkla seyrediyorum bilemezsin süper bir köşe olmuş:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. gerçekten çok güzeller.bıcır bıcır bir odaymış :D
    perdedeki matruşkaları bence keçeden yap daha güzel olacaktır.
    kanepenin üzerindeki örtü gibi geldi bana,ayrı bişey..
    yap vallaaa..ne güzel olur ;))
    kolay gelsin şimdiden..

    YanıtlaSil
  11. Hülya: çok teşekkürler yapılacak en kısa zamanda

    noblesse: perdelik kumaşlarımı aldım örtüyü evdeki kumaşlardan kırkyama şeklinde yapıcam eksik renkleri almam lazım ufaktan perdeye başlayayım bari bu arada sende yap tabii ne güzel olur

    MARİFETLİ PERİ : yapıcamda yapmasına elimde o kadar çok iş varki ne zaman bitecek bakalım :)


    örgü çantam bende öyle düşündüm kumaşla aplike yapıcam ama yüzlerinde keçe kullanıcam sanırım ama kuşlar tamamen keçe olacak galiba teşekkürler önerin için

    uğurböceği : canım keçe yıkandıkça topak topak tüyleniyor çok uzun ömürlü olmuyor oysa ben bunu yaparım belki gelinime kalır çok beğenir gibi düşüncelerim var o sebepten sadece yüzlerinde keçe kullanıcam bakalım nasıl olacak

    YanıtlaSil
  12. Bence kesinlikle ilki canım, acayip tatlı, acayip eğlenceli bişiy.. Kesinlikle bayıldım ;))

    YanıtlaSil
  13. madammoda: yapayımda gel önünde kahve içelim beraber nilaycığım :))

    YanıtlaSil