7.12.2011

BENİM MİNNOŞ HEDİYEM




facebookta paylaşmıştı sevgili Hatice bunu ama kırmızı kalpler vardı çok beğendim dedim ki bende istiyorum hemencecik örüverdi. Sağolsun kargocu peketimi getirince nasıl beğendim anlatamam bazen küçücük şeyler kocaman mutluluklar verir ya bu kalplerde onlardan biri boyutunun yüz misli bin misli mutlu etti beni. Yüreğini hissettiğim yüzünü hiç görmediğim sesinin tonunu bilmediğim ama çok sevdiğim bir arkadaşım hatice blogum sayesinde tanıdığım bir zenginlik bazen düşünüyorum da ne kadar çok sevdiceğim oldu bu blog sayesinde izmire gitsem kesinlikle uğrayıp tanışmak isteyeceğim sevgili örgü çantam ve daha bir sürü okuyucum ve dostum var bursadan kesinlikle elifim var durucuğum var antalyada ayşegülüm var konyaya gitsem pembe düşler ülkesine uğramak isterim hemde çok istanbula gitsem ilkayıma bir türlü buluşamadık artık ben ona gidicem çat kapı yaa daha ne kadar çok kişi var daha ankarada tanışamadığım ama çok sevdiğim bir çok takipcim var ayol :) ilk aklıma gelenler bunlar.. beni bilenler bilir ya severim ya sevmem ve hayattta gerçekten çok seçiciyim ama burada ne kadar güzel arkadaşlıklar dostluklar edindim çok seviyorum ben hem blogumu HEM SİZLERİ canlarım iyiki orada bir yerlerde beni takip ediyorsunuz yorum yazmayan sessiz sessiz takip eden bir çok insan var biliyorum sizleride çok seviyorum (sevgi kelebeği oldum resmen )sevgili hatice bana ne güzel duygular yaşattın çok teşekkür ederim tekrar nazik jestin için çok mutlu oldum canım arkadaşım mucks hepinizi kocaman kocaman öpüyorum

6 yorum:

  1. biliyor musun blogunu açıp önce fotoları gördüğümde yüzüm gülümsedi sonra yazdıklarını okuyunca gözlerim doldu desem yeridir :) bu mutluluğun benide mutlu etti doğrusu.ben hep derim sevdiklerim mutlu olduğunda benimde yüzüm güler bende mutlu olurum..güle güle kullan.tekrar diyorum "inşallah sana uğur getirir" :))

    YanıtlaSil
  2. canım gerçekten çok duygulandım gerçek sevgi böyle bir şey işte bu arada bir şey sorcam muhammet bozdağ severmisin

    YanıtlaSil
  3. canımmm inş. birgün gerçekten karşılıklı oturup kave içebiliriz seninle bende çok isterim çok mutlu oldum yazını okuyunca kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sevgi kelebeği arkadaşım, bizle de seni kocaman seviyoruz... Ben de senin gibi şuraya gitsem şu arkadaşım var oraya gitsem şu blogcu arkadaşım var diye hep düşünüyürm yalnız değilmişim demek ki :D Çok güzel arkadaşlıklar kazandırdı blog alemi, iyi ki bu alemdeyiz :D

    Ayrıca Hatice hanımı buradan da tebrik ederim çok güzel örmüş, harika duruyo sanki saksıda gerçekten çiçek var gibi... Ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Bazen bir güler yüz, bazen bir küçük hediye en büyük mutluluk oluyor. Ben de küçük yeğenimi mutlu etmeyi çok seviyorum.

    Geçenler de yeğenime gezindiğim bir internet sitesinden tomy bastır gitsin arabası aldım. o kadar çok sevindi ki bütün gün beraber oynadık:) Bu bana yetti.

    ürünün resmi ve linki de bu:)

    http://www.bebekreyonu.com/Oyuncak-Gruplari/Tomy-Bastir-Gitsin-Araclar-.aspx

    YanıtlaSil
  6. banyo takımlarımız aynı tuba hanım nova koçtaş..sanırım ya da praktiker..ben de takipteyim..

    YanıtlaSil