6.16.2011

yoğun bir cumartesi kung fu panda, sinan yağmur ve mehmet atay

 şimdi size geçen haftadan bahsetmek istiyorum cumartesi sabahtan çıktık ali efenin yıl sonu gösterisi için beyaz pantolon beyaz gömlek (okul gömleği olacakmış) mor saten papyon ve kemer aramaya gittik tabii ben bu giysileri duyunca kıyametleri kopardım haksızmıyım arkadaşlar benim oğlumun içinde olacağı bi gösterinin kostümleri neden velilere danışılmaz yada kabul ediyormusunuz gibiden bi toplantı yapılmaz çok kızdım çok. Kim seçti bu zevksiz kostümleri ben giydirmem oğluma o zevksiz şeyleri felan bayaa bi kıyamet kopardıktan sonra gittim kanvas bi pantolon aldım üzerinede dolce gabbana dan bi lacivertli bayazlı kırmızılı çook spor bi gömlek aldım ve kemerle papyonuda mor çizgili koton kumaştan kendim diktim elmi yaman beymi yaman bana sorsalardı nefret ederim bu tarz emrivakilerden :(
neyse 3 saatlik bir maratonun sonunda aldık bunları sonrasında kung fu panda 2 ye gittik ali efe iple çekiyordu cumartesiyi :) ay bir eğlendi bir eğlendi film gerçekten çok komikti bana bile çok iyi geldi oğlumun keyfi alt fotoğrafta kova mısır olmadan sinemaya almadıklarını sanıyor benim tek başına çekirge sürüsü kapasiteli oğlum :)) neyse çok güzel bi sinema keyfinin üzerine d&r girelim kitap bakalım dedik.

  Daha girişte gördüm mehmet atayı çok severim ben çoook eskilerden beri takip ederim oynadığı oyunları kaçırmamaya çalışırım ve duruşuna tarzına sesine hayranım ve görme engelliler için sesli kitap projelerinde yer aldığını ve bunuda gönüllü olarak yaptığınıı biliyordum buda saygımı arttırıyordu ayrıca kendisini oğuz atayın oğlu sanırdım hem soyad hemde siması benziyor. ama değilmiş maalesef sonradan öğrendim neyse hemen gittim görevlinin yanına mehmet atay kitapmı yazdı dedim o kim dedi (yuh) e şurda masada oturan bey dedim imza günü dedim hııı sinan yağmurun imza günü dedi poof iki kitabınıda okumuştum sinan yağmurun aşkın gözyaşları 1 tebrizli şems- aşkın gözyaşları 2 mevlana;  çok beğendim dilini anlatımını ama onun asıl hayranı ben değil ali efeydi zira tebrizli şemsi akşamları onu uyuturken okumamaı isterdi bende okurdum kitabı tam 4 kez okuduk baştan sona yani bana gına gelmişti sinan yağmurdan hem popüler insanları pek sevmem ben neyse beni o masaya çeken mehmet ataydı onun hatrına evde olmasına rağmen tekrar iki kitabını aldık girdik sıraya çok uzun bi sıra değildi önümde 15 kişi felan var uzun bi bekleyiş oldu hem uzun hem hayal kırıklığına uğradım ve imza kuyruklarında imza almamaya töbe ettim sebebine gelince sinan yağmur beyefendi artık popüler olmaktanmı ne şımarmış yada mizacı şımarık orasını bilemiicem ama sıradaki bayanlarla nasıl vıcık vıcık konuşmalar kapıdan giren ve "aa sinan yağmur" diyen iki genç kıza "noooldu gıııız " diyen bir adam bana kalsa hemen gideceğim ama orada mehmet atay oturuyor konuşmadan gidemem ali efede sinan yağmurla tanışmak istiyor daha fazla detaya inmiicem sinan yağmur tam bir fiyaskoydu ne alırım ne okurum ama bana hep böyle oluyor kitaplarını okuyor hayran oluyor gözünüzde büyütüyorsunuz o kalkıyo okuyucularına noooldu gıııız diye sesleniyor yakın bi olayı cezmi ersöz de de yaşamıştım neyse artık gitmem imza günlerine zaten kitapları ali efe için imzalattık çok sevindi ali efeyi çok sevdi kendisi bize fotoğraf çektirelim dedi :) bizde çektirdik mehmet atayla tanıştık zaten kimse tanımadığı için doyasıya sohbet ettik biraz eleştirdim canan dizisinde rol almasını :) fotoğraf çektirdik ve güzel projelerinden bahsetti sesli kitap cdlerinden çok sevindim kitap okuyamayan arkadaşlar için evinizde arabanızda takıyorsunuz cd çalarınıza yada mp3 çalarınıza atıyorsunuz vee dinliyorsunuz müthiş değilmi sitelerinde satışları mevcut hemen edindim ama yeni kitaplarıda yolda çok cüzzi fiyatları var hemen alın derim ben özellikle mehmet atayın okumalarını seçtim sesi gerçekten müthiş dinlemek ayrı bir keyif


not : arkamda dır dır amaaan buda kim niye fotoğraf çektiriyorki bu yaşlı adamla daha ünlü sanatçılar var buda kim ki diyen iki kız size söylüyorum; değerlerimiz farklı benim amacım ünlü biriyle fotoğraf çektirmek değil bu kadar aciz değilim benim amacım sadece değer verdiğim biriyle bir kare fotoğrafımın hatıra olarak bende kalması bu beni mutlu ediyor yoksa elimdeki imkanlarımı bilip nelere sırt çevirdiğimi görsen sen saçını başını yolarsın inan aciz insan

11 yorum:

  1. aa sanki biri beni anlattı.bende emir vakiler kaçamayacağım boyutta ise illaki kendi kafamdakinide katarım ...
    kova burcu musun :)))

    YanıtlaSil
  2. nabrut : :))) aslan burcuyum nabrutcuğum

    YanıtlaSil
  3. oo en iyi anlaştığım burç :)))

    YanıtlaSil
  4. :)) burcumla çok alakam yok ukalayım ama havalı değilim,kendimi çok severim ama narsist değilim, başarılıyım ama mütavazi olmaya çalışıyorum :)))ama 300metreden farkedilirim :)))))))

    YanıtlaSil
  5. :)))))))))))))))))çok tatlısın keşke gelseydin tanışsaydık kendin karar verseydin :)))))))

    YanıtlaSil
  6. atlatabileceğim bir durum olsaydı mutlaka gelirdim.inşallah bir dahakine geleceğim ve kararımı vereceğim :)))
    biraz erkene alın ama bir ay bekleyemem :)))

    YanıtlaSil
  7. biz sibelle daha sık buluşuyoruz kaleyi sade kalede değil hamaönü pirinçhan suluhan off nereler nereler sende katılmak istersen mail adresime tlf bırak sanada haber verelim :)

    YanıtlaSil
  8. o dırdır eden iki kıza güzel seslenmişin bayıldım,bunları biraz sirkelemek lazım:)))

    YanıtlaSil
  9. beti : :)aslında orda yüzlerine söyleyecektim ama son anda vazgeçtim anlamayacaklarına emindim :))

    YanıtlaSil
  10. Mehmet Atay'ı Ben'de çok severim,en çokta şiir okumasını,hiç kimse onun gibi şiir okuyamaz Ben'ce :)

    YanıtlaSil