6.01.2011

serzeniş

artık meyvelerimizi sepete koyacakmışız bu minnoşumun isteği o istediği zaman koluna takıp odasına götürebilecekmiş :) yaptık pek bi mutlu oldu pek bi sevindi. Bardaktaki nanelere gelince ben bahar gelmesiyle birlikte aldığım naneleri bu şekilde bardağa vazoya yıkar çiçek gibi koyarım ev miss gibi nane kokar bol enerji alırız. Hala yalnız dışarı çıkamıyorum ameliyat yerlerim tam olarak iyleşmedi üstüne birde bahar alerjim başladı toz,polen hepsi hapşırtıyor beni bir süre daha evdeyim 2011 sevmedim ben hep hastaydım bu yıl bir an önce gitmesini istiyorum ömrümden bir yıl daha gitmesi demek ama olsun pılını pırtını toplasın gitsin. işte bu haleti ruhiye içerisinde pek yazasım gelmiyor zaten hiç bir şeyde yapmıyorum :( ben battaniyemin altına girip pinekleyeyim hepinizi öptüm şekerler^_^

5 yorum:

  1. Merhaba Tuba can.. öncelikle çok geçmiş olsun, umarım bir an önce iyileşirsin.. blogunu da pasajını da takip edenlerdenim ve çok beğeniyorum :)o yüzden bir an önce bişeyler yazamaya dönmeni sabırsızlıkla bekliyorum..
    taze nane bende çok seviyorum ama bi demeti bitiremeden soluyordu nanelerim, bu yöntem akıllıca geldi, bir süre daha idare eder gibi duruyor ;)

    YanıtlaSil
  2. ay sorma canım o bahar alerjisi bende de var çok fena...umarım bir an önce düzelir çıkarsın..nane fikri şahane..bende meyveleri kulpsuz bir sepete koyarım:)mutfakta ya da akşamları balkonda çok cücüel oli:)

    YanıtlaSil
  3. sepetteki meyve de vazodaki nanalerde çok hoş görünüyorlar..nane fikri hoşuma gitti :))
    tekrardan geçmiş olsun diyorum.inşallah çabucak iyileşirsin rahatına sağlığına kavuşursun..

    YanıtlaSil
  4. bundan sonra nanelere senin yaptığını yapıcam, yıkayıp, çiçek koyar gibi vazoya koyucam.Minnoşun meyve sepeti ise pek güzel.

    YanıtlaSil
  5. sağlık çok önemli dimi..kocaman geçmişler olsun.aman bu sene zaten bir garip hava bile ısınmadı..allah herkese iyilik sağlık mutluluk nasip etsin inşallah..:)

    YanıtlaSil