6.10.2011

meyveli kup mmmm nefis

sizinle bu sefer benim ve misafirlerimin bayıla bayıla yediği  tamamen damak tadımı izleyerek oluşturduğum bu meyveli kup tarifimi paylaşmak istiyorum 
1,5 su bardağı süt
4 çorba kaşığı şeker
1,5 su bardağı un
1 yumurta sarısı
1 paket vanilya
1 muz
krem şanti ve çırpmak için 1 su bardağıı süt
vee istediğiniz kadar meyve ananas,kivi, muz, çilek, elma, armut...

şimdi bir tencerede 1,5 su bardağı sütü,şekeri vanilyayı, yumurtayı ve unu kısık ateşte koyulaşana dek pişirin. krem şantiyi çırpın. pişen karışımınız soğuyunca krem şantiyle karıştırın muzuda iyice ezin ve onuda bu karışıma ekleyin. servis kaplarına meyveleri küçük küçük doğrayın üzerlerine soğuttuğunuz muhallebiyi paylaştırın süsleyip servis yapın  :)))

21 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.afiyet olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. canıım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. bende zemine istenilen meyve, üzerine dondurmayla bir servis hazırlıyorum. bayıla bayıla yiyoruz.
    senin tarifin çok şık bir ikram hemen denemeliyim. eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. hmm çok güzelmiş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. tam da öğle zamanı:))) nefis harika gözüküyor, tarifi kaydettim, inşallah ben de yapacağım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Valla çok güzel gözüküyor ben böyle şeylere bayılırım. Kesi yapacağım :)

    YanıtlaSil
  7. nefisss görünüyorlar ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Tiene un aspecto estupendo.
    Bss.

    YanıtlaSil
  9. bende meyve salatası sık sık yaparım...isteyen üstüne dondurma ekler...bunlarda şahane ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. çok hoş görünüyo tramisu muhallebesine benziyo denemek lazım :) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  11. E ama yapılmaz kiii bu banaaa ahh bir canım çekti kiii :))

    YanıtlaSil
  12. süt içemeye biri olarak bana dahi çekici eldiler ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Harika görünüyorlar,tam yazlık bir tatlı. Muhakkak uygulayacağım.

    YanıtlaSil
  14. Blogumda izleyicim olduğunuz için çok mutlu oldum.Çünkü harika bi blog keşfettim.Sanırım yaşadığınız yer benim büyüdüğüm yerler.Ben 3 yıl önce Antalyaya taşındım.Mailinizde yazan soyadınızsa eğer akraba bile çıkabiliriz:)Ama uzaktan.

    YanıtlaSil
  15. hoşgeldin ayşerose güzel yorumun için teşekkür ederim etlikte yaşıyorum uzaktan akrabaysak kesin buralarda bir de büyümüşsündür :)

    YanıtlaSil
  16. Canım öncelikle annemin terzisi Keçiörende ülkü hanım..Emin kutluca teyzemin eşi olur.Alperen merve şamil kuzenlerim olur yani:)Annemlerde oğultürk sitesinde zaten...Yürüyüş yolunu görünce dedim buralar bizim oralar:)Maşallah çok beceriklisin.Takipçinim bundan sonra.

    YanıtlaSil
  17. ülkü hanımı tanımıyorum ama bir geldiğinde şenola götürürüm seni inan dudağın uçuklar fiyatları duyunca emin kutluca amcam zübeydede yengem olur bu kadar tanıyacağını düşünmemiştim şaştım ağzım açık kaldı inan yengenim akrabaları beni pek çok yerde buluyor facebooktada bulmuşlardı :) ama bu sefer ben seni buldum iyide oldu :)

    YanıtlaSil
  18. Blogunda baktım şenola Ankaraya gelirgelmez orda olacagım kesin...Çünkü kafamda tasarladığım dikilmeyi bekleyen bi dünya kıyafet var.Buarada sanada hayran kaldım.Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  19. ayşerose çok teşekkür ederim ankaraya gelmen yakındır inşallah annenlerle ne kadar yakın oturduğumu görünce şaşıracaksın inan gelince görüşürüz

    YanıtlaSil
  20. üfff varya olsa 3 tabak yerim :)nefis,ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  21. fuska :canım yazın bende dondurma kullanıyorum pratik oluyor

    yemyeşildeniz : teşekkürler

    Noblesse : kesin yap deneyiminide bizimle paylaş olurmu

    suhuba : inan tadınca bağımlılık yapacak :)

    ssdesignbutik d:teşekkür ederim


    Maite - vitoma : tank you


    coco-jelly : yazın en hafif tatlısı haklısın


    hobihuzur : tiramisuyada bayılırım şimdide benim canım onu çekti:)

    modafobik : inan çok çabuk oluyor yapıver yada gel ben yapayım :)

    uzmanamatör : bende sütü zor içerim ama sütlü tatlıları tek geçerim :)


    buğday tanesi : dene deneyiminide muhakkak paylaş bekliyorum :)))


    beti fashion desing : valla yeniyor 5 tabak bile yenir :)))saol

    YanıtlaSil