6.13.2011

hade bakalım sokağa adım attım kim beni geri içeri alacak :)



evde o kadar çok birikmiş yarım iş varki yeni şeyler yapmak istiyorum onları bitirmeden yeni iş başlamıycam diye bir karar aldım off çalış çalış azalttım hepsini bu runnerleride kesmiş bırakmışım hepsiii bitmek üzere oldular bitsinler yine paylaşırım bu arada amma iş çıkarttım bu ara kanzashı çiçekli taçlar yaptım birsürü ve birsürü runnerler daha neler neler. ameliyattan sonra hiç sokağa çıkmamıştım bi kaç kez yakın yerler dışında bugün ulusa gittim malzeme almak için ve anladımki bir gün daha evde dursam çatlayıverecekmişim. keçe bebek broşlarımdan siparişler vardı onları hazırladım verdim. ordan malzemeci ordan çıkrıkçılar yokuşu derken birde gramafon cafeye uğradım rezervasyon yaptırayım diye uğradım. herişimi halletim ciğerci amcaya rastladım son ciğerimide alıp yedim. neyse çarşamba günkü toplantımızdan sonra yani perşembe günü dukan diyetine başlıyorum doktoruma danıştım hiç bir sakınca görmedi hatta b12 eksikliğimede iyi gelebilirmiş. ama son mantımıı yiyicem çarşamba yoksa herkes yerken ben diyetteyim diye bakıcammı ayol ? en iyisi perşembe başlamak bu arada ameliyattı vitamin iğneleriydi derken kilom aldı başını gitti. diyetisyenlere gidemiyorum aslında daha önce gittim 2 kez 10ar seans ama hayatım kontrolünün (benim iyliğim için bile olsa) başkalarının elinde olması fikri beni daraltıyor her şekilde ben yönlendireceğim klasik Aslan burcu insanı :) he he he..neyse çarşamba günü kimler geliyor bakalım ?

15 yorum:

  1. geçmiş olsun öncelikle ..keşke orda olabilseydim gelirdim nasip..ayrıca yaptıklarınız çok hoş duruyo ne cici olmuşlar ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. hobihuzur çok teşekkür ederim burda olduğun zaman yine toplanırız :)

    YanıtlaSil
  3. Sutaşııı çok severeim çok:) Herşeyi sevimlileştiren bir ayrınıtı bence.
    Ameliyatı falan ben kaçırmışım. Çok geçmiş olsun. Diyette başarılar dilerim. Ben de diyete ihtiyacı olan ama kendini hazır hissetmeyen biriyim:((

    YanıtlaSil
  4. Güzelim bak çıkrıkçılar dedin ulus dedin beni benden aldın. Ben de bugün kızılay daydım klasik düğmecileri (Şık düğme, Yiğit düğme v.s.) gezdim, alışveriş yaptım, oh rahatladım :D

    Çarşamba görüşmek üzere, sen buluşma için son detayları yazarsın di mi? Hadi öpüldün...

    YanıtlaSil
  5. aa benim haberim yoktu buluşma mı var? kaçırdım sanırım. detayları alalım,biz de geliriz kızımla ;)

    YanıtlaSil
  6. canım çok geçmiş olsun.blogdan çok uzak kaldım ben.
    buşeylerde çok şirin.

    YanıtlaSil
  7. Ankarad olsaydım kesin ordaydım:)

    YanıtlaSil
  8. marifetli peri: sutaşı konusunda hemfikiriz boşverr geçti bilee ama yinede tşekkür ederim diyetede eğer kilolarınla mutlu değilsen hemen başla azıcik kendini sık ve mutlu ol derim

    sibelim : ayy kıl payı kaçırmışız valla kızılaya gidicektim şık düğmeye starbucksa son anda vazgeçtim neyse canım çarşamba görüşürüz nasılsa bi post hazırliciiim

    tiryaki : canımcığım sensiz olurmu hiç mesaj atıcaktım sana detaylar yarın inşallah

    uğurböceği : evet yoksun arıyoruz inan bu şeyler bitsin daha şirin olucaklar canımcığım

    ayşerose : sen geliş tarihini belirle bi buluşmada o zman yaparız canımcığım

    YanıtlaSil
  9. biz de pembedüşler ablamla geliyooruuuz :)

    YanıtlaSil
  10. ne güzel :)bekliyoruz canımcığım

    YanıtlaSil
  11. Şu sutaşlarından neler yapacaksın merakla bekliyorum. Renk renk su taşı aldım, oraya buraya dikiyorum ama daha efektif kullanmak istiyorum. Nede olsa annelerimiz bize diktiği elbiselerde en önemli süsleme unsuruydu sutaşları...
    Ankaraye sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. mor atölye : yaptım bile :) fotoğrafını çekeyim yayınlarım :) ankaradanda size kucak dolusu sevgiler ve öpücükler

    YanıtlaSil
  13. kçelerinizin özel olarak aldığınız bir yer var mı paylaşırsanız sevinirim renkleri ve dokuları hoşuma gittide

    YanıtlaSil
  14. keçelerimi pasajdan nesli sanatevinden alıyorum yada kadıköyde bi tuhafiyeden ordaki bayaa pahalı ama tam anlamıyla ipek gibi keçesi var ama adını unuttum eğer istersen gidince adını tlf alırım

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkür ederim ilginiz için pasajda nesli hanımı ziyaret edeyim bir tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil