5.12.2011

kanzashı çiçekleri

 uzun zamandır denemek istiyordum bu çiçekleri yapmayı önce bi güzel araştırdım yapılışlarını buldum ama bu çiçeğin yapılışını tam olarak bulamadım deneme yanılma yöntemiyle yaptım orjinali kurdelayla yapılıyormuş ben sevmedim o parlak görüntüyü kendim kumaşlar keserek denedim biliyorsunuz artık bir color block tutkunu olduğumu 
 ama arkası çok fena oldu gördüğünüz gibi bugün bunun üzerinde çalışcam bi çözüm bulmam lazım çünkü çok beğendim saçta nefis duruyor
sizde beğendinizmi arkadaşlar

18 yorum:

  1. ben beğendim:))))hem de çok:))

    YanıtlaSil
  2. sen sevdiysen olmuştur ^_^

    YanıtlaSil
  3. vaayyyyyyyyyyyyy çok güzel olmuş bende denemiştim ama denediğin kumaş çok etkiliymiş burda görünce anladım.seninki tok bir kumaş sert ve güzel duruyor bende video vardı yayınlamıştım bak istersen .ama sen bu işi yapıyorsun zaten çok şık olmu.ellerine sağlık.

    http://sezobigo.blogspot.com/2010/12/iste-yapmak-isteyene-kansazhi-yapm.html

    YanıtlaSil
  4. bayıldıııım=) arkasına kumaşla tabaka yapabilirsin ya da keçeyle o görüntüyü kapatmak için=)

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş canım bu ellerine sağlık arkası için içindeki reklerden astar kumaş çalışabilirsin.

    YanıtlaSil
  6. arkasına keçe yapıştır ..hem temiz durur ..

    YanıtlaSil
  7. hatice : çok teşşekürler astarlarsam bu sefer delikler kapanacak yeni teknikler aramaktayım :))

    YanıtlaSil
  8. sezobigo : teşekkürler şeker benim ilk deneyimim değişik kumaşlarlada denemek lazım

    cmos_um : teşşkür aslında aklıma geldi ama bu sefer delikler kapancak :( denemelerdeyim :)

    YanıtlaSil
  9. beğendim canım çok hoş olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. necla : çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş işte. Ayni asılları gibi. Oval kesilmiş bir keçe parçasına yapıştırmayı denesen. Görünen kenarlarını dilim dilim kesersin yapıştırdıktan sonra. Olur mu acaba? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. nedret hanım : çok teşekkür ederim valla iyi fikir dneyeceğim :)

    maite-vitoma : tank you :))

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık çok şeker renklerle kombine olmuş çok hoşuma gitti..
    nedret hanımın fikrine benzer bişeler diyecektim bende..yani nedret hanıma katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  14. renkler çok güzel.emeğine sağlıkk

    YanıtlaSil
  15. Çok başarılı ;) Diğer arkadaşların da söylediği gibi arka kısmına keçe ile bu iş tamamdır :) Tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  16. internette gördüğüm bir videoda bu yaprakları hazırlayıp, tek tek sırayla yuvarlak bir kartonun üstüne yapıştırıyorlardı.o şekilde çiçek formu veriyorlardı. altının kirli duruşu gözükmüyordu. bir de öyle dene istersen.

    YanıtlaSil
  17. aa aslında bende görmüştüm onu haklısın deneyeyim :))teşekkürler

    YanıtlaSil