5.16.2011

hafta sonuda bunları yaptım









kanzashı çiçeklerine takmış durumdayım bunlarda başka bir versiyonu çok sevdim cıvıl cıvıl renkleriyle  baharı çağrıştırsın istedim bir arkadaşım için hazırladım bunları ama yenilerini pasajım için hazırlayacağım ve elimde yine birsürü keçe kız aslında bugün bitmiş olması lazımdı ama birkaç gün opsiyon istedim ameliyattan önce tüm yarım işler bitsin teslim edilsin arzusuyla gece gündüz uyumadan çalışmaktayım e yoruldum haliyle kırmızı gözlerle dolaşıyorum kargocular geliyor kargocular gidiyor apartmandakiler dır dır ediyor kapı hiç kapanmıyormuş ( garip bir apartman burası) bu şarkıyı dinliyorum uyandığımdan beri kestaneli pasta yiyor soğuk çay içiyorum (ne miğde ama) tembellik yapasım var dün akşam aşk tesadüfleri severi izledim çok beğendim şimdi ev sessizken kanepeye kıvrılıp bir daha izlemek istiyorum ama işler bekler...

23 yorum:

  1. çok güzeller elerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim sueda ;)

    YanıtlaSil
  3. wowwww.süpperlerrr.imza cimri leyyaaa:))))))))

    YanıtlaSil
  4. cıvıl cıvıl cıvıl rengarenk bahar gibi herbiri ellerine emeklerine sağlık.
    SEvgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. :)))))))))beni gülmekten öldürdün allahta seni güldürsün leyyacığım :))))))))ne var kızacak ayol :)çantalarım geldi ba_yıl_dım teşekkürler :)))


    kitap cadısı : çok teşekkür ederim efendim sevgiler benden :)

    YanıtlaSil
  6. Ama çok güzel olmuşlar. Hakikaten cıvıl cıvıllar.

    YanıtlaSil
  7. bak seeeeen şunların bıcırlığına..valla baktıkça içim kıpırdadı :D ellerine sağlık
    bu arada en baştaki fotoğraftakiler saç bantı değil mii ;)

    YanıtlaSil
  8. suhuba : çok teşekkür ederim içinizi cıvıldattıysam ne güzel :)))

    uğurböceği : demi ablası ne bıcırlar çok teşekkürler evet oda ikiz kızı için saç bantları

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok temiz çalışmışsınız. Bloğunuzu geç de olsa keşfettim. Siz de beni ziyaret etmek isterseniz buyrun:
    http://mutlueller.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. çok güzeller, özellikle tac'a bayıldım ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  11. çok şirin olmuşlar ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  12. Çok güzeller ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Semi`nin Mutlu Elleri: çok teşekkür ederim :)ben sizin uzun zamandır takipcinizim zaten (pasajdan kokhos isimli kullanıcıyım )

    marifetane : çok teşekkürler umarım sahibde bayılır :)

    pembe düşler : teşekkürler :)

    derya : teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. çok şeker olmuşlar,cıvıl cıvıl,ellerinize sağlık,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. minik :çok teşekkür ederim bendende sana kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  16. harika olmuşlar renlere ayrı bayıldımmm eline sağlık

    YanıtlaSil
  17. Es muy bonito, me gusta las flores que haces, te sigo, soy de España. Te invito a pasarte por mi blog, espero que te guste. Saludos
    http://anitametier.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. moda kesh : teşekkür ederim baharı özledik ya ondandır :))


    annita metier : welcome tank you :)


    Maite - vitoma : tank you :)

    YanıtlaSil
  19. Nefis olmuşlar. Bayılırım rengarenk işlere, canlı canlı:))

    YanıtlaSil
  20. nedret : çokı teşekkür edrim nedret hanım nazik yorumunuz için

    YanıtlaSil
  21. harika bunlar :) etsy dükkanınız var mı bilmiyorum ama eğer yoksa bence olmalı :))

    YanıtlaSil
  22. böcük : teşekkürler bloguma hoşgeldin etsy bir dükkanım var ama henüz hiç ürün koymadım önerin için teşekkürler

    YanıtlaSil