5.04.2011

bütün kızlar toplandık b12 iğnelerimi vurulmaya gittik (naapıyım yalnız gidemiyorum )





eveet sık sık yazamıyorum sağlık sıkıntılarımı giderme çabasındayken hergeçengün yenileri ekleniyor onlarla uğraşmaktayım o kadar halsizim ki evden yalnız çıkamıyorum :( dün arkadaşım havva geldi beraber gittik iğnemi vuruldum iğnenin rengi fuşyaydı çok sevdim ama enjektöre çekilene kadar ondan sonra çok korktum bu sefer ağlamadım ama panik oldum değerlerim o kadar düşmüş ki ilaç tedavisi şu an için hiç bir işe yaramazmış acilen iğnelere başlamam lazımmış yoksa öyle tavana baka baka yatmak durumundaymışım e kalkıp mecburen gittim başladım bakalım ne kadar devam edebilcem ama normalde 1 ay süren bir tedavi ve benim değerlerimden dolayı hergün vurulmam gerekli :( neyse çıktık hazır arkadaşım yanımdayken AKM anneler günü fuarına gittik çok beğendim uzun zamandır fuarlara gitmiyordum ne güzel şeyler vardı bu halde yine ufak çapta bir alışveriş yaptım :)
  neyse bu kızları toplu bir sipariş için yapmıştım aynılarını pasajım içinde yaptım ekledim bu arada pasajıma yepis yeni yazlık çok hesaplı takılar ekledim girin bakın anacığım :) arkadaşlar şu gramafon cafe olayını ayarlayacağım en son yarın sabah bi ultrasonum var onu çektireyim ameliyat günüm belli olsun azıcik b12 depolayım ondan sonra hemen bi organizasyon yapiciim benden kurtuluş yok :)

17 yorum:

  1. :)))))))))) iğnenin rengini nasıl fark ettin o panikle :DDD

    YanıtlaSil
  2. ee en sevdiğim renk naapıyım :)

    YanıtlaSil
  3. canım geçmiş olsun,bi zamanlar bende kullanmıştım, allah dayanma gücü versin:))

    YanıtlaSil
  4. milkacığım; acil şifalar diliyorum sana! broşlar süper!!!!

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun kızlar çok güzel olmuş elllerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmişler olsun bir an önce iyileş lütfen.

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun canım, kızlara da bayıldım bu arada ;D

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun canım aman dikkat sağlık ihmale gelmez azıcık sık dişini hepsi geçecek inşallah..

    YanıtlaSil
  9. Cuanta creatividad, son preciosas.
    Bss.

    YanıtlaSil
  10. canım benim çabuk toparlanırsın inş.
    sen sevdiğin için o renk üretmişlerdir heyacanın azalsın diye :))
    ellerine sağlık bu hanımlardan süper bir koro olur çok da güzeller

    YanıtlaSil
  11. pembedüşler : canım çok teşekkür ederim inşallah dualarınızla atlatacağım bu durumu :)

    ada ve deniz : çok teşekkür ederim :)

    Nilgün Komar : çok teşekkür ederim bu arada doktorun çikolatayı yasakladığı bu günlerde bu milka adı beni fena dürttü gidip bi kaçamakmı yapsam :))


    cemre : çok teşekkür ederim cemreciğim lütfen benim için dua edin :)

    & Kitap Cadısı &: :))siz istersinizde ben iyleşmemmi :)) hemen gidip şu iğnelerin hepsini vurdurayım bu gazla :) canım çok teşekkür ederim

    Antigone : canım çok teşekkür ederim :)


    necla : canım merak etme zaten düzenli kontrollere gidiyorum ve dikkat etmeme rağmen böyle oldu bundan sonra pür dikkat tedavi sürecim bi bitsin daha hastalanmamak için iyice kontrollü yaşarım artık. teşekkürler


    Maite - vitoma: tanks :))


    örgü çantam : değilmi ya tüm sağlık ekipleri bana çalışıyor ay napayım sevimli bi tarafını görmeye çalışıyorum yoksa iyice panikleyeceğim. çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. dualarım seninle canım:)

    YanıtlaSil
  13. çok geçmiş olsun, en kısa zamanda sağlığına kavuşmanı dilerim:)

    YanıtlaSil
  14. cemre : çok teşekkür ederim :)

    lolipu : iyi dileklerin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. ay cok ciciilerrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)

    YanıtlaSil
  16. neslice : teşşekkürler şeker :)

    YanıtlaSil