5.09.2011

bahar,keçeler,mavi boncuk

 bahrı hissetmek hemde böyle gerçeğe birebir benzeyen papatyaları bulunca hemen taçlar örmek istedim birini hemen canan kaptı :)
 bu keçelerden daha çoook yapmak lazım gerçeğe dönüşmesi zaman alacak bir proje için hazırlanmaktalar :)
 bunlarıda mavi boncuktan sevgili kenan ve canan sipariş ettiler çalışırken takmak için kesmek bayaa zor oldu ama neyseki sonucu sevdim güle güle kullansınlar


 benim kızlar mavi boncuk vitrininde :) aslında toptan çalışmak bana göre değil hemen sıkılıveriyorum ama cananı kıramadım 
eveet cananın yakasında nasıl durmuş mavi yazısı :) artık postumu hazırladığıma göre gidip iğnemi vurulabilirim :((

12 yorum:

  1. İşte insanın emeklerinin değer bulması için görmek istediği durum. Çok güzeller. Çabucak satılırlar inşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. papatya görünce benimde ilk işin taç yapmak olur, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. harika olmus gercekten ellerinize saglık:) ,
    ayrıca papatya tacına da bayılmaıs durumdayım:) ben de örgüden yapmayı düsünüyordum, ama bu cok daha doğal olmus... emeğinize saglık...

    YanıtlaSil
  4. nedret : haklısınız çok teşekkür ederim nedret hanım :)

    pembe düşler : değilmi ya insanın içi nasılda coşku doluyor papatyaları görünce çok teşekkürler

    ev kuşu : sanırım bu papatyalardan kolaylıkla bulabilirsiniz ama örgüdende çok güzel olur eminim :)teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. vitrinde şahane görünüyorlar kızlar :)

    YanıtlaSil
  6. canım senin adına çok mutlu oldum ellerine sağlık hayırlı kazançların olsun.

    YanıtlaSil
  7. emeğinin paraya dönüşmesi ve beğenilip alınması kadar güzel birşey yok ..ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  8. tiryaki : canım çok teşekkür ederim :)

    örgü çantam : ne güzel ne içten yazmışsın inan burdan hissettim :) çok teşekkür ederim :)

    kelebekana: gerçekten takdir edilmek güzel şey çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. çoooook güzel çalışmalar olmuş ellerine sağlık.. bende o papatyalardan bulunca hemen atladım :D taç yapmayı düşünüyordum bende(aklın yolu birmiş :D ) ama ben gelin tacı felan düşünüyorum :)
    gerçekleşmesi zaman alacak olan çalışmayıda merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  10. bileklikler çok cici:)
    devamı gelsin inşşş:)

    YanıtlaSil
  11. Eline sağlık hepsi çok güzel görünüyor:)bol satışların olsun..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş ellerine sağlık, geçmiş olsun bu arada.

    YanıtlaSil