4.13.2011

bu seferki kumaşlarım




dedim ya çok bişey almadım diye biraz kumaş aldım bu kumaşlardan amerikan servisleri yapmayı planlıyorum ve mutfak aksesuarları çantalar felan yanına ekoseli yeşil bir kumaş kullanıcam veya etamin kumaşı ve yanına küçük bir elma çarpı işiyle bakalım hepsi henüz taslak halinde ama elimdeki yarım işler biter bitmez hemen başlayacağım yapmaya yarım işlerde yakında bitecekler ali efenin bayıldığı dinazorlu kumaş vardı ya ondan bir nevresim takımı dikiyorum yoksa benim dır dır başımın etini yiyecek oğulcuğum 'dinozorlu yorgan yap diye diye' en sonunda yapıyorum ama rengine karar veremeyince bir tarafını kırmızı bir tarafını mavi yapıyoruz az kaldı bititnce paylaşıcam:) bu arada çocukluğumdan beri çarpı işine bayılırım bir sürü döküman edindim malzemeler tamam sanırım yeni favorim bu olacak bir süre neyse bitmesi gereken çook işim var :)

13 yorum:

  1. off hepsi çok güzel, hele kuşlular harikaaaa:))

    YanıtlaSil
  2. kuşluya bayıldım yaaaa :))
    bu arada bu kumaşların cinsi ne güzelim.
    döşemelik gibi kalın kotonmu yoksa nevresimlik kumaş gibi bilemedim resimlerden..

    YanıtlaSil
  3. Kuumaşlarınıza bayıldım :) Birde kuşlu kmşı özellikle çok beğendim İst'da nerden aldığınızı sorabilir miyim ? Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. lolipu : değilmi bende bayıldım <.9

    oytunla hayat: bende aşık oldum resmen kumaşların cinsi döşemelik dak dedikleri sert kumaşlardan

    yenigelin :) :teşekkkür ederim istanbul ümraniye kumaşcılar sokağından aldım

    YanıtlaSil
  5. cnm hoşgeldin.. kumaşların harika..
    kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  6. DİKİŞİ BİLMEYEN VE ÖĞRENMEK İÇİN CAN ATAN BİRİ İÇİN BU KUMAŞLAR HAZİNE GİBİ ÇOK ÇOK GÜZELLER

    YanıtlaSil
  7. zeynep tunca : çok teşekkür ederim zeynepciğim hoşbuldum

    sezobigo: gözünü korkutma aslında çok kolay dikiş dikmek ama makina şart önce makina sonra kumaş al ve hemen başla kendi kendine kısa zamanda öğrenirsin eminim ;)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel kumaşlar renklerde öyle canım aralardan çıkan parçaların deseninden aplikelik bile çıkar.
    kolay gelsin işlerin bekliyorum güzellikleri sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Kumaşlar harika, merakla bekliyorum ortaya çıkacak işleri. Kolay gelsin. Bende kuşlu olan kumaştan aldım yastık oldular bile.

    YanıtlaSil
  10. örgü çantam : gerçekten öyle benimde ilk aklıma gelen kalan parçalardan aplike olması oldu :)) ee aklın yolu bir :)

    derya : teşekkür ederim bu arada ankarda çıkrıkçılar yokuşundamı buldun bu kumaşları mavi kuşludan biraz daha almam lazım da :))

    YanıtlaSil
  11. Evet oradan aldım, koca bir top vardı hala, çok gecikmeden alın :)

    YanıtlaSil
  12. derya : çarşamba ordayım çok saol :)

    YanıtlaSil
  13. milkacığım; güzel işler çıkarman dileği ile hepside çok ciciş..

    YanıtlaSil