4.28.2011

bol fotolu bir gramafon cafe postu ve sağlık durumları




















 dün niyetim evde pineklemekti malum yeni narkoz almış olmamın etkisiyle kafamda azcik dumanlıydı ali efede biraz üşütmüş anne oğul battaniyenin altında film izleriz diye düşünüyordum ama ne mümkün ali efe tutturdu kaleye gidelim diye hasta hasta nasıl gidelim oğlum diyorum yok gidelim diyor neyse hazırlandık çıktık iki özgür ruh yollara..gittik gramafon cafeye ay bizimki bir iyi bir mutlu hemen üstte gördüğünüz nefis mantıları sipariş ettik beklerken ali efe kapının önündeki masada oturdu ben içerde sağolsun yardımcı ablalar ve murat bey pek ilgili zaten ali efeyle yemeğinide yedirdiler esnafla ilişkilerini iyice geliştirdi pekiştirdi sabah 10 da çıktığımız eve akşam 19da döndük dönmeyelim diye epey mızmızlandı ama neyse dönmeye ikna oldu ama yoldada ateşi iyice yükseldi bi eczaneye uğradık ateş düşürücü aldık birde suluhana uğradık malzeme aldık yeni takılar yolda.. bu sabah erkenden hasteneye uğradım kan tahlili sonuçlarımı öğrenmek için yine şoka girdim B12 eksiklkiği çıkmış e tabi kırmızı et yemezsem olacağı buydu oldum olası sevmem kırmızı eti balık hastasıyım ben. tedavisini bildiğimden hemen safa yattım tamam artık yerim et ne yapayım doktorda ama artık çok geç 1aylık iğne tedavisi var demezmi e ben şimdi ne yapayım iğne yaptırmam mümkün değil böyle halsiz unutkan dolaşmamda ne yapcam esengül dedim oda e gelcen hergün ben iğneni yapcam diyor ama benim öyle kolay teslim olmaya niyetim yok doktorları bezdirip ilaç tedavisi geliştirmelerini sağlamak gibi bir niyetim var ben nasıl iğne olayım ayol :(
 bu arada şu gramafon cafede bir blogcu buluşması yapıp yasağın kalkmasını kutlamaya ne dersiniz

13 yorum:

  1. Ankarada olsam buluşurduk : ) ne yazıkki İstanbul uzak Sevgiler, Hülya

    YanıtlaSil
  2. Heeeeyy super olur canim ;))
    Gecmis olsun, ama bak oyle ihmal etme sevmesen de yemen lazim en basta ogluna ornek ve saglikli bir anne olmak icin. Operim cokk :))

    YanıtlaSil
  3. süper bir post olmuş . daha öncede bir arkadaşımız yayınlamıştı ama senin resimlerin çok hoşş

    YanıtlaSil
  4. bu arada b 12 iğneleri için bişi sölücem ama :( azcık kilo yapıyor :(

    YanıtlaSil
  5. hülya : canım bi ara bi ankara yap bence inan burası görmeye değer :) yada ben istanbula gelince orda bi buluşma günü yapıverelim :)

    madammoda : ne güzel olur katılımcı sayısını ayarlayıp erken rezervasyon indirimiyle gidelim :) oğlum inanılmaz etobur ablası sorun bende ama o bunu bilmiyor :)

    elifinelizi : teşekkür ederim bu arada iğnelerle ilgili bilgi için teşekkür ederim ama vurdurmaya pek niyetim yok :)) çok acıtıyormu?

    YanıtlaSil
  6. canım mekan çok güzel siz toplanın biz izleyelim fotolardan:))

    tedavini aksatma ne kadar korkarsan kork sağlık ihmale gelmezcanım

    YanıtlaSil
  7. kale harika, gramofon cafe de öyle, oğlunun sözünü dinlemekle çok iyi etmişsin, B12 tedavisi için de şimdiden geçmiş olsun diyelim :)

    YanıtlaSil
  8. Umarım en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz, bir ankaralı olarak hala gramafon cafeye gidememenin üzüntüsünü duyuyorum, belki buşuma talebin gitmek için bana bir vesile olur:))

    YanıtlaSil
  9. örgü çantam : tmm bol bol foto çekeriz :) sağlıkla ilgili tavsiyen için saol :)

    mayanın cicileri :evet bazen dinlemek gerekmiş :)ayrıca teşekkür ederim


    pembe düşler : ne güzel olur gelsene çok seviniriz :)

    YanıtlaSil
  10. fotolar süper. eskilere karşı ayrı bir ilgim vardır.
    k.walidemin verdiği antika bir radyom var benimde aradım fotolarda hehe bundan bende de demek için ama olmadı. neyse güzel bir post olmuş ellerine sağlık cnm.
    sağlığınada dikkat et cnm.. acil şifalar..

    YanıtlaSil
  11. Yıllardır kaleye gidip gelirim ne gramafon cafeyi bilirim ne de pirinç hanı... Çok utandım valla

    YanıtlaSil
  12. utananlara eşlik edeyim,hiç birini bilmem,götüren de olmadı :) ah tuba yap bi organizasyon,gelirimmm.

    YanıtlaSil
  13. hülya kalk bizde gidelim.. ne güzel bir yerdir bu böylee... süperrrr

    YanıtlaSil