3.10.2011

ankara fashion week






bu sene hava şartlarından dolayı katılamadığım ankara moda haftasını büyük bir ilgiyle takip etmekteyim facebooktan bu sefer sanki olmuş sanki daha güzel gözüktü gözüme arkadaşlarımdan aldığım bilgi doğrultusunda ankara artık eski ankara değil(miş) göremedim galiba çok şey kaçırdım ve galiba özledim daha geçen seneki organizasyonda koşuşturma içinde mankenler giyindikten sonra kulisten arka yollardan izleyicilerin arasına karışıpizlemeye çalışmamızı özledim moda tasarımcıları olarak firmamızın sırasını gergin bir şekilde beklemeyi özledim kaprisli mankenleri bile özledim organizatör yasin soy'un kızkardeşi kulisin sorumlusu ayşe soy'un bağırmalarınıda özledim pestilimiz çıkmış bir şekilde giysileri aksesuarları toplamaya çalışıp eve dönüşümüzü tebrik edilmeyi özledim ben galiba moda tasarımı yapmak için (özgürce)doğmuşum kimbilir belki doğru düzgün tasarıma değer veren bir firmada bu işi tekrar yaparım Nilüfer,Nalan ,Şifo, Sevinç...ayşe hepinizi özledim

3 yorum:

  1. Canımm ben de ilk gün gidebildim sadece:(:(:(yağan kar tüm planlarımı bozdu artık seneye napalımm...

    YanıtlaSil
  2. gizzy : bu sene için çok iyi diyorlar ama naapalım artık dediğin gibi seneye :(

    YanıtlaSil
  3. bu lafı da hiç sevmem.ah kih koh koh ;ben sana demiştimmm:)

    YanıtlaSil