3.10.2011

ali efeye battaniye




bu aralar evde olduğumuzdanmıdır nedir yeni bişeyler başlayasım gelmiyor ama yapacağım çok şey var gücüm hevesim dermanım işte ne bileyim yapasım yok eski çalışma arkadaşım nilüfer doğum sancısı derdi benim bu halime çünkü bittiği zaman çok güzel şeyler çıkıyordu ortaya genelde sezonda o dönemde çıkanlardan oluşuyordu kolleksiyon.. neyse yine doğum sancılarındayım e bu sancılı dönemde battaniyemi örmekteyim kenarlarına yine motifler gelecek bu minooşumun odası için oda renklerimizde mavi yeşil olduğundan bu renkleri seçtik çok beğendi umarım bitincede beğenir (beğenir beğenir) bu arada kreşe gitmeyi şiddetle reddediyor aslında kötü birşey yaşamadı benimle daha çok eğleniyormuş öyle diyor bende zaten uzun bi okul hayatı olacağı için bu sene göndermemeye karar verdim seneye anaokulu inşallah (umarım bi aksilik çıkarmaz) ya merak ettim ettim bütün oğullar benim oğlum kadar aşıkmı annelerine yoksa bizde bi sorun mu var yapışık yaşıyoruz resmen :)) lütfen çocukları olanlar yorum yapsınlar çözelim şu durumu bi :))bu arda yeni ipler aldım sanırım birsürü battaniye öreceğim anne kazda bi battaniye gördüm renkler hazır elimdeki hemen bitmeli ama sanırım bir kaç hafta sürer ee sizler neler yaparsınız sevgili blogcu arkadaşlarım post yazanları takipteyim ama yazmayanlar size sesleniyorum nerelerdesiniz?

9 yorum:

  1. renkleri çok güzel olmuş ve çok düzgün çıkmış model.ellerine sağlık.benimde üstümde bişeler var son zamanlarda..havalardan kaynaklı galiba..bide çalışmalarımı görenler maşallah demiyor :( ondan mıdır nedir bu ağırlık :S
    neeeeyyseee...Allah yardımcımız olsun da üstümüzden bu ağırlık yok olsun.kolay geleee :D

    YanıtlaSil
  2. renkler harika :) battaniye örmek bağımlılık yapıyor sanırım bir tane büyükten sonra bir daha asla bu kadar uğraşmam demiştim (1 sene) ama gözüm hep battaniyelerde. Ondan sonra 2 tane küçük ördüm. Şimdi yeni bir tane daha başladım bakalım ne zaman biter :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. uğurböceği :canım çok teşekkür ederim kimbilir belki benimde başıma gelmiştir ;)


    Nur: ben evlendikten sonra başladım örmeye annem okula giderken hiçbirşey yaptırmıyordu sonra işe başlayınca geceleri rolantide devam ettim ve işi bıraktım tekrar başladım :)


    mayka: inan bende 20li yaşlarımda tanıştım tığla hiç korkulacak bir şey değilmiş gerçi şiş daha iyi ama denemelisin bence :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım bu battaniyelerin havası bambaşka bende de motiflerden yaptığım var yıllardır hiç birşey olmadı aynı güzellikte duruyor.

    yasaklardan fırsat buldukça görüşmek üzere:))

    YanıtlaSil
  5. geldim geldim battaniye çok güzel olmuş..bende çok istiyorum örgüden battaniye yapmayı ama bakalım :))

    YanıtlaSil
  6. örgü çantam : çok teşekkürler sıkıntılı zamanlarımda örgü örerim ben hep teeeaaa ünv.son sınıftan beri iyi gelir e malum bu aralar olan sıkıntılarımız

    siyah süt: hoş geldin aman yapma bu battaniye örme işini kendi tekelinde sanan yada kendinin gaza getirdiğini düşünen arkadaşlar var (sanki sadece kendileri)benden istediğin gibi ilham alabilirsin yada sana önerim bu konuda gerçekten kaliteli ve genelde anlatımlı yabancı siteler var kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  7. Renkleri ne kadar güzel. Cıvıl cıvıl olmuş. Baharı özlediğimiz bu günlerde insanın içini açıyor.
    Ben de bir battaniye yapmak istiyorum ama o kadar sabırsız ve maymun iştahlıyım ki, sonunu göremeden bırakırım diye korkuyorum.

    YanıtlaSil
  8. Battaniye harika olmuş, nerede görsem bu işleri gözüm gönlüm açılıyor resmen, elinize sağlık.
    Kızları babaya, erkek çocukları da anneye düşkün olur diyorlarya, bilemiyorum tabi ama ne derece doğrudur benim kuzu da bana yapışık.Bazen şikayetçi olsamda bende seviyorum böyle bana düşkün olmasını.

    YanıtlaSil