2.16.2011

tuba en çok ne severrr?

tabikide ali uzun tarçınlı şeker sever babam 7-8 yaşlarımdayken getirirdi ali uzunun tarçınlı şekerlerinden evde en çok ben severdim kaç yaşına geldim hala aynı tadı veriyor bana gerçekten nefis bir tat eşimde haftada bir alır işyerimdede böyle bir kavanozum vardı  evdede her zaman olur ama az alırım 250gr alırım biter bayatlamadan bende hemencecik yeniden alırım :) beni en mutlu eden şeylerin başında gelir tarçınlı akide şekeri çocukluğuma giderim derdimi kederimi unuturum yolunuz kızılaya yada ulusa düşerse 100gr. alıp deneyin çok şey bulacaksınız

10 yorum:

  1. Selanik caddesindeymiş ve ben hiç görmedim daha evvel, en kısa zamanda yolumu düşürüyorum o tarafa

    YanıtlaSil
  2. Küçük şeylerle mutlu olmak bu olsa gerek :D bende çikolata yediğimde çok mutlu oluyorum.birine küssem yada ufaktan kızsam eğer biliyorsa beni hemen çikolata veriyor ben mutluluktan havalara uçuyorum çocuk gibi :)

    YanıtlaSil
  3. evet sakın ihmal etme sergün


    uğurböceği : gerçektn durum bu sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. ben de karışık akide şekerlerinin içinde tarçınlıları arardım hep:) bazen kırmızılar güllü, meyveli falan çıkardı büyük hayalkırıklığı olurdu benim için:) uzun zamandır yemedim herhalde, düşünmek bile çocukluğuma götürdü beni sağol;)

    YanıtlaSil
  5. HAYATIN HEP ŞEKER TADINDA OLSUN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  6. ta çocukluğumu döndüm, evimizden hiç eksik olmazdı akide şekerleri.

    YanıtlaSil
  7. slm
    çok alakasız olacak ama ben bu kavanozlardan almak istiyorum
    siz nerden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
  8. biryaşımadahagirdim: rica ederim kendine bi iyilik yap hemen biraz tarçınlı akide şekeri al :))


    ceylan : çok teşekkür ederim umarın seninde aynı şekilde tatlı olur :)


    pembe düşler: benimde çocuğuma anı kalsın diye hiç eksik etmiyorum :)


    large fashion : canım realden almıştım her boyu vardı ama geçen sene belki hala vardır

    YanıtlaSil
  9. Que lindo este blog, amei. Já estou seguindo.
    Quero convidar vc para conhecer os meus blogs, um é de artesanato e outro de variedades.
    Aguardo sua visita e se der pra seguir eu agradeço.
    Bjs e até mais.
    http://artesanatosdadenise.blogspot.com
    http://variedadescomdenisesilva.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. BENİM KOMŞUM GETİRMİŞTİ ÇAYIN YANINDA PEK Bİ SEVİYOLAR ERZURUMUN MEŞHURLARINDANMIŞ AKİDE.HATTA BEN ÇAYIMA ATIYORUM HOŞ Bİ TARÇIN KOKUSU VERİYO TAVSİYE EDERİM ERİYO HEMEN:))

    YanıtlaSil