2.23.2011

tekrar mutlu son yorgan bitmek üzereeeee








ufak tefek işleri kaldı teğelleri sökülecek ama çıkan sonuç bu nasıl buldunuz? bu arada dün akşam makinam geldi hemen oturdum dikişe (zaten teğelli beklemekteydi yorganım) yok dikmem diyor başkada bişey demiyor yani gece gece az çınlatmadım bu makinanın teknolojisini yapan makina mühendislerinden parçalarını takan tüm singer çalışanlarının evet o sinirle zor uyudum hatta uyumadım sabah koştum terziye ohh adam yarım saatte dikti verdi elime böylece makinam artık oyuncak makina olduğunu garanti etti küçük hafif dikişler dikecekmişiz içinin parçalarının çoğu plastikmiş çünkü çat çut gidebilirmiş...offf ne makinaymış singer alacak arkadaşlar valla ben makinamı ilk fırsatta çekiçle parçalayıp çöpe atıcam ona göre karar verin :( neyse artık yorganımdan ayrılmanın vakti geldi o artık zümra bebeğin olacak siz nasıl buldunuz arkadaşlar bu arada bu yorgandan tekrar sipariş almaya karar verdim isteyenler mail adresimden yada pasajımdan bana ulaşabilirler

23 yorum:

  1. çok hoş olmuş emeğine sağlık canım..renkler harika...annecimde oğluşuma bunun bebek arabası içine koymak için olanından yapmıştı,,kuzenimede yorganından yaptı...çok rahat oluyor kullanımı puf puf :))

    YanıtlaSil
  2. ellerinize saglık.. harika olmus:) cok zahmetli ve sabır isteyen bi iş gibi görünüyor... kullanacak kişi iyi günlerde kullansın insallah..

    YanıtlaSil
  3. ayyy harika bir battaniye bu kendimi üzerine atasın geldi birden :D Ne şirin renkler öyle zevkli ve becerikli arkadaşım benim :D Sevgiler canımcım ayrıca belki Cuma günü buluşabiliriz güzelim sana haber veririm bir şekilde öpüldün...

    YanıtlaSil
  4. Yorgan çok cici olmuş, bayıldım ellerine sağlık, makina deme bana aydert bendede var allah cezasını versin bu singerin sözüm ona en iyisi pehhh:))) benimkide bozuk mekik yuvası kaydı galiba iğne giriyor zorlasam çat iğne kırılacak öyle bekliyor, servisede götürmedim, bakalım ne kadar bekleticem :)

    YanıtlaSil
  5. MUHTEŞEM ÖZELLİKLE İSMİN İŞLİ OLDUĞU YERİN YANINDAKİ KELEBEĞE BAYILDIM ÇOK SEVERİM KELEBEKLERİ TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM ELLERİNİZE SAĞLIK ÖZLEM ÇELİK KIRCA

    YanıtlaSil
  6. HARİKA TEK KELİMEYLE ..RENKLER BU KADARMI YAKIŞIR BİRBİRİNE BAYIL DIMMMM ...

    YanıtlaSil
  7. eymen paşam: teşekkür ederim canım özlem hanım güle güle kullanır inşallah

    ev kuşu : gerçekten göründüğünden daha zahmetli ama keyif aldım bunu yaparken teşekkür ederim

    sibelin hobi dünyası : çok teşekkür ederim canımcığım üzgünüm yarına misafirim var :(


    filiz : benim mekik yuvası değiştide nooldu yine dikmiyor en iyisiymiş bence alternatifi az o kadar bu arada çok teşekkür ederim :))


    özlem hanım : inşallah güzel günlerde kullanırsınız :) beğenmenize çok sevindim

    kelebekana :çok teşekkür ederim çok saolun :)


    mayanın cicileri : çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorgandan ben de istiyorum diyecem,ayıp olacak şimdi:)
    Çok güzel olmuş yaaaa..

    YanıtlaSil
  9. sıradan bir balık : ah canııım ben bu yorganın sana çift kişiliğini yapayım sende tosur tosur uyu hep :))ah kendimedemi yapsamki ne güzel olur valla :)))))))))

    YanıtlaSil
  10. "yaparım" deme,arsızım "yapsana" derim:)

    YanıtlaSil
  11. bak bende gözü karayım :))gözümde kesiyor ha (neyse geldiğimde sende konuşalım bu konuyu )

    YanıtlaSil
  12. Nasıl oldu da bu bloğu görmedim daha önce? Harikasınız!

    YanıtlaSil
  13. yaaa çokkk güzel olmuşş ellerine emeklerine sağlık bayıldım bende istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  14. bengovilli ev : teşekkür ederim hoşgeldiniz :)


    kitap cadısı : teşekkür ederim :) yapalım şeker :)

    YanıtlaSil
  15. merhablar

    harika harikaa süper olmuş bayıldım elinize sağlık
    sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  16. çok güzel,renklere bayıldım

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar, bu yorganın yapılışının videosu varmış.Arattım ama bulamadım. Daha doğrusu hangi kelimelerle aratacağımı bulamadım:=) azçok anladım nasıl yapıldığını ama bir de görsem kesin dalıcam hemen kendime 1 tane yapıp koyucam köşeye:) NNN'ooolur birisi link versin çıldırıciiim:)

    YanıtlaSil
  18. Bir de makinanızla bu yorganı zor da olsa dikebiliyorsanız başarı sayılır. benimki 2 kumaşı üstüste dikerken nazlanıyor. ve markası pfaff.. eskiden deriyi bile dikiyordu noldu bu makinaya anlamıyorum çat çut iplik kırıyor, dikiş atlıyor. öldürücem elimde kalıcak :=)

    YanıtlaSil
  19. harika görünüyor ,ben bir türlü başlayamadım yapacagım kısmetse aklımdaydı sende de görünce ,tamam dedim yapmalıyım ,güzel duruyor:)

    YanıtlaSil
  20. renklerine bayıldm harika :) eminm bitince çok güzel olcak ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  21. emeğine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  22. çok güzel bir çalışma ellerine sağlık...puf puf görünüyor...bayıldım doğrusu..

    YanıtlaSil