2.10.2011

o kadar çok çalışıyorum ki








çizimler yapıyorum yeni taslaklar eskizler siparişler derken sabaha karşı 5 lerde yatıyorum biliyorsunuz ben homeoffice olrak çalışmaktayım dolayısıyla evde oturmam sözkonusu değil ama çok keyif aldığım işleri kabul ediyom genelde ve bu günlerde işler çok yoğun üzerine birde siparişler eklenince off uyku nedir  bilmiyorum gece gündüz çalışıyorum yeni projelere adım attım bakalım nasıl devam edecek anlayacağınız bilgisayarımla aramız kötü bu aralar ama yinede ara ara uğrayıp sizi merakta bırakmayacağım cicoşlar :))

21 yorum:

  1. merak etmeye başlamıştım.arada bir ses ver bize.baykuşlar çok güzel olmuşş

    YanıtlaSil
  2. olur özlemciğim arada bi sesimi duyururum teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. cook guzeller. acaba ne olucaklar? ben mi kacirdim yoksa?

    YanıtlaSil
  4. :) bişi kaçırmadın banu runner olucaklar

    YanıtlaSil
  5. çok şeker eskizler bunlar..bende sonucunu merakla bekliyorum :) iyi tasarımlar diliyorum

    YanıtlaSil
  6. sevgili uğurböceği teşekkür ederim yakında sonuçlanırlar :)

    YanıtlaSil
  7. beni işe alabilirsin :p ellesem yeter o cicileri başka bişe istemem :)

    YanıtlaSil
  8. çizer baykuşlar ya sevdinmi


    ikkuş teşekkürler canım

    aldım gitti sen yanımda şımar ben neler yaparım o ilhamla :)

    YanıtlaSil
  9. Senin baykuşlar ayrı bir şeker:) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. sarılmış baykuşlara bayıldım..:)
    ne demişler,nerde hareket,orada bereket..:)..tüm işlerinde allah kolaylık versin..

    YanıtlaSil
  11. sevgili lila çok saol

    yasmin teşekkür ederim inşallah bereketli olur

    YanıtlaSil
  12. çok tatlı bir anne bebiş bunlar bayıldım bende az önce açtım baykuş bir anahtarlık:)) her halleriyle bayılıyorum bunlara :)
    ellerine sağlık canım bitmişini merakla bekliyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. kendi tasarımlarının taslak hallerini paylaşmandan yana değilim :)) çalınabilir tasarımların malum baykuşlarını herkezde görür olduk :)

    YanıtlaSil
  14. kolay gelsin cnmm
    bereketli satışların olsun..

    YanıtlaSil
  15. çok cici olmuş bunlar..bu sene benim de baykuş takıntım var..neyini görsem beğeniyorum...eline sağlık!

    YanıtlaSil
  16. Tatlım Allah kolaylık versin işlerinde, inşallah hepsi istediğin gibi sonuçlanır ;).
    Bu arada sarılan baykuşlar çok talılarrr :))

    YanıtlaSil
  17. örgü çantam : çok yakında burda olucaklar teşekkür ederim


    dürri yekta : merak etme canımcığım paylaşmadıklarım o kadar çokki arada bu kadar olsun


    zeynep tunca: çok teşekkürler canım :)


    pembe yastık : benim baykuş aşkım hiç bitmez galiba beğenmene sevindim :)


    madammoda : saol canım inşallah seninde istediklerin gerçekleşir anne çocuk baykuşlarda çok cici oldular sahiden teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  18. Hepsi çokkk güzelll olmuş.BEn de evde kalsam ve keçelerle oynasam sürekli .Hiç canım sıkılmaz sanki.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  19. anne baykus ile yavrusunu cok begendim!!!

    YanıtlaSil