2.03.2011

diş fırçası ve macunu için organizatör


ali efenin okulu için diktim bunu diş fırçalarını ve macunlarını bir kovaya koyuyorlarmış kova dediysem şu galvaniz olanlardan süslü püslü bir şey ama beni oğlum tutturdu o kovadan tiksiniyorum diye bizde bu şekilde bir duvar organizatörü diktik iki katlı kapitone kumaş kullandım ki tok dursun üzerindeki keçe süsleri ali efe seçti sıcak silikonla yapıştırdık aslında teğellemediğim için eğrilikleri çok olmuş kapitone kumaşta çok kaygandı  zaten bu kumaşı sevmiyorum ama zamandan kazanmak için bunu kullandım neyse ali efenin çok hoşuna gitti tatil dönüşü götüreceğiz okula

9 yorum:

  1. Aferin titiz delikanlıya. Bir sürü hastalıktan korunmuş olur. Çok şeker olmuş annesi. Güle güle kullansın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. dürr-i yekta : teşekkürler şeker

    nedret : çok teşekkür ederiz nedret hanım çok incesiniz

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık Ali Efe ye aferin titiz yakışıklı :))
    Sevgiyle kalın Tuba Can...

    YanıtlaSil
  4. güzel olmuş ellerine sağlık. tuğba'cım

    bu arada karom geldi tekrar tşk ederim..

    YanıtlaSil
  5. evimin incileri belgin : bu yorumu oğluma okudum ay ay nasıl mutlu anlatamam çok teşekkür ederim


    yemek vakti aylin : aslında daha özenli olabilirdi :)


    zeynep tunca : teşekkür ederim güle güle kullan bu arada neden izleyicim olmaktan çıktın

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuş ellerine sağlık..:)

    YanıtlaSil