1.12.2011

yine leyya çanta yeni leyya çanta :)))


 bayaa olmuştu bu çantayı leyyaya sipariş edeli ancak bu gidişime alabildim hem böyle çok iyi oluyor çantayı bahane edip buluşuyoruz çok keyif alıyorum leyyayla olmaktan vır vır konuşup kafasını şişiriyorum kesin :) kısa sürelide olsa. neyse gelelim çantama o kadar güzel o kadar güzelki anlatamam resmen aşık oldum aslında nefis birde hediyesi var ama bu resimler leyyanın sitesinden hediyemide kendim fotoraflayıp koyuvercem yakında bu arada yeni bir makina aldım ayarlarını öğrenmesi zaman alacak ama olsun yeni ya bir hevesle fotoğraf çekiyorum hayalimde daha profesyonel bir şey var aslında ama onun içinde zaman var kursa felan zaman ayırmak lazım neyse o zamanda gelecek bu arada sabah uçakta başıma gelenleri ayrıca anlatıcam bugün bi dinleneyim :) uykuya kaçtım

4 yorum:

  1. güle güle kullan harika bir çanta:)

    YanıtlaSil
  2. ayyy çok güzel bende istiyorum:) güle güle kullanman dileğiyle sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. canımmm ne münasebet...valla aynı şeyi ben kendim için düşünüyordum:)kızcağız misafir bi susmadın kadın ,o konuşsun dedim:)vakit çok kısa olunca böyle oluyor işte,insan kalbindekileri bi çırpıda başaltmak istiyor:)el hasılı benim için büyük keyifti ...
    çantanı güle güle kullan..doğrusu onunla birlikte sınıf atladığımı hissettim:)ben oluyor muyum nedir ya hu:)))çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım!!!

    YanıtlaSil