1.14.2011

yeni battaniye başladıım

bu aralar o kadar çok örüyorum ki anlatamam sadece kitap okuyup örüyorum aslında bi yorgan siparişim var ona başlamam lazım ama pazartesi başlııcam renkleri süper yeşil pembe istanbuldan birsürü kumaş topladım bu iş için neyse bu battaniye yeni başladıklarımdan istanbula gitmeden önce başlamıştım oraya götürmedim örmek için bir şal götürdüm bayaa ördüm ama şimdide bunun renkleri cezbediyor beni şalı bıraktım bu minnoşu aldım elime bakalım ne zaman bitecek ikeanın ankaraya gelmesiyle özgürcüğüm bana sözverdiği sallanan sandalyeyi alacak ya bende üzerinde cam kenarında kitap okurken sıcak çikolatamı içerken bu battaniyeleri dizlerime örtecem ya off yaşlandım ben yaa dizlerim üşüyor :)))

6 yorum:

  1. renkler çok uyumlu olmuş.. kolay gele..

    YanıtlaSil
  2. Renkleri çok güzel.
    Bitmiş halini merakla bekliyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin çabuk bitsin :) Emeklerine sağlık bittiğinde örnek alabilirim belki zamanım olursa kendime bende yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Allah gözlerine güç ellerine derman versin kısa sürede bitir inşallah kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş yaa.. ellerine sağlık.. bu arada kumaşlarımız birbiriine çok benziyor:))

    YanıtlaSil
  6. bende boyle bırsey yapmak ıstıyorum ama orunce senınkı gıbı guzell ve hoş durmuooo..:( ben nekadaaar becerıksızmm..

    YanıtlaSil