1.06.2011

pembe ve siyah kokoş patik

en çok istenen renklerdi kimseye söz vermedim yapamam sanıyordum ama sıkıntılı olduğum dönemlerde örmek çok iyi geliyor çok rahatlıyorum ve garip bir şekilde eser gibi geliyorlar gözüme mesela Ali Efe nin okulunun başladığı dönemlerdeki sıkıntılarımı hepiniz biliyorsunuz o dönemlerde ördüğüm bir battaniyem var sanki ördükçe dertlerimide örüp bitiriyorum battaniye bitince Ali Efe okula annesi terapiste.. koyduk adını :)) bitti evet gerçekten battaniyeye dönüştü bitti :) garip değilmi he he he banada normali yakışmaz zaten neyse ördüğüm bir kaç bişey daha var bi fotoğraflayım onuda paylaşıcam yakında bunlar pasajımda yerini aldılar bile

4 yorum:

  1. ELLERINIZE EMEKLERINIZE SAGLIK BLOGUNUZDA ELBECERILERINIZDE COK GÜZEL SEVGILER CANIM ÖPTÜM:

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. sevgili tuğba,eline sağlık çok olmuş.
    Hediye etkinliğinde çekilen kurada bana sen çıkmışsın.
    Hediyem eline ulaştımı bilmiyorum.Ptt kargoda gecikmeler olduğunu biliyorum çünkü
    Hazırladığım kartı hediye paketinin içine koymayı unutmuşuz.Doğal olarak sana gelen paketin ne olduğunu düşünmüşsündür.
    Neslihan ateşok olarak gelen paket bana aittir.
    paketin içerisinde:! adet peçetelik, 1 kutu,1 takım mum,1 çift havlu ve oğlun için hediye bulunuyordu.
    Paket eline hala ulaşmadıysa lütfen bana bildirirmisin.
    sevgiler
    http://www.nestug.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. tatlılar gülcandan : teşekkür ederim gülcan :)

    aylinin defteri : çok mersi :)

    nestug : paketin elime geçti fakat seninde söylediğin gibi kim göndermiş pek anlayamamıştım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil