1.17.2011

kereviz ezme


Kereviz ezme
  • Kereviz ezme malzemeleri 
    4 kereviz
         2 limonun suyu
         Yarım çay bardağı zeytinyağı yağı
         Tuz

  • Kereviz ezme hazırlanışı

  • Kereviz ezme: Küçük tabaklarda büyük lezzetler sunun. Kerevizlerin kabuklarını soyup küp şeklinde doğrayın. 30 dakika limonlu suda bekletip suyunu süzün. Üzerini geçecek kadar su ilave ettiğiniz tencerede haşlayıp suyunu süzdükten sonra tekrar limonlu suda 5 dakika kadar haşlayın. Ilınınca, 1 limonun suyu, zeytinyağı ve tuz ile tatlandırıp püre haline gelinceye kadar ezin. Servis yapın.
    Kereviz ezme artık hazır, afiyet olsun tarif facebooktan denedim nefis oldu şiddetle tavisye olunur
  • 2 yorum:

    1. böyle kolay ve evde buluna bilecek tariflere bayılıyorum :)

      YanıtlaSil
    2. kokuyo der bizim ev halkı ama ben azimle yaparım sadesini hiç yapmadım hep yoğurtlu yaptım ben ellerine sağlık canım...

      YanıtlaSil