1.19.2011

FAALİYET KİTAPLARI


öyle deli gibi faaliyet yaparız oğlumla ben okulda akşama kadar yaptıkları yetmiyor eve girer girmez anne faaliyet yapalımmı diye aynı cümle tahmin edildiği gibi bana gına geldi ama minnoşum diyorki 'sen ööretmenimden daha güzel faaliyetler yapıyorsun anneciğim seninle yapmak çok zevkli ' e benimde yelkenler hemen suya iniyor faaliyetlere dalınca bende çok eğleniyorum aslında eğitimim güzel sanatlar olduğu için elim yatkın ve çocukluğumdan beri severim kağıtlar makaslar tutkallar değişik kartonlar vs. bi süre sonra köreliyorsunuz bende kitapyurdundan bu kitapları sipariş etmiştim origami çok zayıf ve yetersiz geldi bana dolgu oyuncak kalıpları saçma sapan resmen internetten daha güzel kalıplar indirebilirsiniz sakın almayın kırt kırt kağıt ve bugün ne yapalım güzel becerikli ellerimde kızlar için hazırlanmış çok güzel bir kitap (onu kendime almıştım zaten ) yani kitaplardan sonuna kadar faydalanıyoruz benim yorumlarım bu şekilde bu arada kitap yurdundan bu kitapları çok indirimli aldık piyasada bayaa pahalıymış eğer isterseniz üyelik için mail atın sizi davet edeyim

5 yorum:

  1. Her gün kitaplardan birer örnek görmek isterizzzz :)

    YanıtlaSil
  2. :) tmm şenaycığım inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. bu kitapları not almalıyım:)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. tuba hanım bende bu kitaplardan edinmek iistiyorum da nasıl temin edebilirim acaba ?yardımcı olurmusunuz adresi konusunda.şimdiden teşekkür ederim.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. kitapları kitapyurdu.com dan almıştık sevgili huri :)

    YanıtlaSil