1.13.2011

eveet kargolarım geldi ve şu macera dolu istanbul dönüşüm



evet pazartesi günü öyle alelacele eminönüne gittim ki saat 4 de ümraniyeden eminönüne gitmeye karar verdiğim için panik atak bir şekilde alışveriş yapmaya çalışan hobi manyağı ben bir elimde ali efe bir elimde bana alırdığı kestane, simit, turşu paketleri çantam anlatamam geri dönüşe gecikmemek için sadece alaettin aksesuara uğradım ve hemencecik siparişimi verdim siz hazırlayın ben bi koşu şu kuşgözü makinasından alayım dedim onlar hazırlayana kadar aldım geldim ama ne paket hazırlamışlar elime alınca anladım 20kg ben o paketi mercandan vapura nasıl taşıyacağım diye kıvrandım ama çare yok aldım poşetleri alinin malzemelerini ali efeyi offf ancak ptt ye kadar taşıyabildim hemen kargoya vereyim dedim ama kargo bölümü kapanmış posta yaptık 2 şer kg olacak şekilde 5 paket yolladım eve ve ben bu koca zımba basma makinesiyle kaldım 5kg olduğu için onu alamadılar ali efe anneciğim ver ben taşıyım ben erkekim diyor hem gülüyorum hemde ona feminizm dersleri veriyorum oğlum bende taşıyabilirim ben bayanım ama bayanlarda güçlü olabilir felan :)))(ama sahiden bir erkeğe ihtiyacım var)neyse bindik vapura oğlum ordanda bi ton şey aldırdı ellerim doldu taştı (hiç böyle değildir ama o gün öyleydi) neyse kadıköyden taksiyle çıktık eve ama ne çıkış hemen uyumuşuz ikimizde :) ertesi gün çarşamba sabahı için bavulu hazırladım o koca aletide bavula koydum başıma gelecekleri bile bile kumaşlar felan derken bavul patlayacak gibi oldu 30 kg bavul hakkımız var bavul en az 50 kg neyse sabah koşturduk alelacele sabiha gökçene tahmin ettiğim gibi ilk kontrolde açın bavulu dediler dedim yapmayın etmeyin açtım ama nasıl fermuarı açarken kumaşlar resmen patladı ortalığa saçıldı hepsi sonra görevli kızın gözüne soktum bakın zımba makinasıymış değilmi diye tortalıktaki kumaşları toplarken dediki siz bir daha geçin geçtim ötüyorum hemde nasıl üzerimde hiç bir metal şey yok sinirlerim had safada ali efe huysuzlandı  dedim arayın aradılar iyice beni döndüre döndüre geçin bari diye lutfetti görevli memure geçtik uçak kalkmak üzere sürekli anons geçiyorlar neyse hemen tekrar giyin toparlan koştuk gişelere bavulun köşesi kenara takıldı bavul 26kg geldi ben diyorumki bakın yanlışlık oldu bir daha tartın hanımefendi uçağınız kalkmak üzere bırakın yanlışlığıda koşun koştuk taaaaaaaaaa en son kapıya elimdeki çantalar ve ali efeyle ve yetiştik o sırada konyaya sisten dolayı uçuşlar iptal olmuş bizim ankara uçağına vermişler yolcuları kapı değişmiş iki kat altta en son kapı hay ben senin gibi uçağın dedim ve koştuk öbür kapıya bu sırada sırtıma hırt diye bir sancı girdi kaldım orda bi görevli çantalarıma yardım etti ama ben kilitlendim resmen neyse zorla en sonunda bindik uçağa  ve cam kenarı dediğimiz görevli kanat üstü vermiş koltuklarımızı ali efe ağlar ben aşağıyı göremiyorum hostesler allahtan yardımcı oldular hemen yerimiz değişti ali efe sustu ali efe başladı Allahım habeerlerdeki savaş uçağı gibi bunudae  düşür diye dua etmeye oğlum neden öyle diyorsun ama anne o askerler kahramanmış bende kahraman olmak istiyorum ! bazen çocuğumun dünyaya bakışı beni korkutuyor! ee bekleriz kalksın diye sürekli yolcu kontrolü yapıyorlar anonslar felan derken 1saatte rotar yapmasınmı satt 10da bindiğimiz uçak 12.45 te ankaraya inebildi bu arada bavul bekliyoruz bi geldi tekerlekleri kırılmış e normal taşıyamadı o kadar yükü eşimi aradım geldinmi diye acil işim çıktı kazana gittim demesiyle sinirlerim boşaldı tlf fırladı gitti havada uçuşunu görmedim bile sürükleye sürükleye taksiye kadar zor geldim saat 2 gibi evdeydim en son varanın yaptığı ilgisizlikten sonra dedimki artık binmem varana e şimdi ben naapıyım uçağadamı binmeyeyim ben istanbula neyle gideyim offfffffffff

17 yorum:

  1. ooo malzemeler süper, üretime tam gaz devam o halde:))) Dönüşünüz muhteşem olmuş. Benim de gözümü en korkutan şeylerden birdir Oki ile yanlız yolculuk yapmak. Bir yandan onu idare et, bir yandan kendini.

    YanıtlaSil
  2. Allahım, inanılmazsın:))) Hobi aşkına şu olanlara bak:))) Çok kıymetli olacak bunlarla yaptıkların. Üzerlerinde terin var:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ayy canım kıyamam nasıl da zorluk çekmişsin.. Bi daha yaşanmaması ümidiyle inşallah..
    Buarada o makineler zımbalar nedir acep, senden yine ne güzellikler çıkıcak beklemedeyim ;))

    YanıtlaSil
  4. Nasıl bir koşturmaca olmuş öyle:)

    YanıtlaSil
  5. Ah canımya!
    Kolay gelsin! Sevgiler Hülya

    YanıtlaSil
  6. lolipu :canımcığım aslında ali efeyle inanılmaz keyifli oluyor ama bu sefer çok sorun çıkardı normalde hiç böyle değil ama çocuklara pek güven olmuyormuş :)


    Nedret: nedret hanım inanın bende şnanamıyorum yaşadıklarıma bilsem böyle olcağını gidermiydim hiç ( iç ses: giderdim ):))


    madammoda: canım sorma yaa inşallah bidaha yaşamam derim ama biliyorum ki yaşarım huysuzum aksiyim ya herşey gelir benim başıma :) bu malzemeler çanta yapımı için canım maalesef ankarada yok bende taaa gittim mercandan aldım akıl yok bende inan :))


    inanırsak olur bence : insan olan dayanmaz öyle diyeyim ben size :))))

    YanıtlaSil
  7. Okurken yoruldum, telaşlandım. :))

    Ne stres ama. :)

    Aldıklarını nerede kullanacağını merak ettim baktım önceki postlarına. Çantalarda sanırım kullanıyorsun.

    Hadi bakalım kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
  8. hadi geçmiş olsun baya badire atlatmışsınız
    neyseki sağ salim varmışsınız

    YanıtlaSil
  9. vay canına,anlatırken ben sanki koşturdum da uçağa yetiştim de bir elimde ben Ali Efe yi çekeler gibi hissettim :) güle güle kullanın vidalarınızı diyeceğim de o kadar vidayı nereye nasıl kullancaksınız orası merak konusu :)

    YanıtlaSil
  10. woooow harika malzemeler ama bunlar!
    sibel buluaşlım diyip duruyordu bi an önce buluşalım,kaynaşalım :))

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun canım..sağ salim bir koşuşturmaca eve gelmişsin:)
    Okurken çok heyecanlandım,sonunda kötü bir şey çıkacak diye korktum..
    Ben de yazın gittiğimde aynı durumda bir sürü malzeme yüklendim geldim..Zımba makinesini geldikten sonra hatırladım..neyse yaza gidince alacağım..Artık bu malzemelerden ne güzellikler çıkar
    kim bilir..
    merakla bekliyor olacağım..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Ne macera ama...Hobi takıntısı işte...ne yaparsın:)

    YanıtlaSil
  13. offff şu tutku neler yaşatıyor insanaaa.bunu çok iyi bilirim.haydi bakalım şimdi relax zamanı.zımbala rahatla:))

    YanıtlaSil
  14. hobivakti : canım evet ya bende acayip oldum valla bu arada evet çanta yapıcam inşallah teşekkür ederim

    yenigelinçeyizi : çok teşekkür ederim bencede dahasıda olabilirdi ucuz kurtulduk :)


    çizer :beni böyle gariplikler bulur hep :) aldığım vidalarla çanta yapıcam inşallah



    Tiryaki : canım birde kumaşları görsen tam senin ilgi alanın ya alırken heyecanlandım daha. ay evet ya sibel ayarlasında buluşalım bencede bu arada hafta içi olsa züper olur :)


    Noyumberry: teşekkür ederim canımcığım ali efe sorun çıkarmasa bu kadar kasılmazdım heralde ama neyseki geçti :) bu arada zımba makinasını aldığım yerin kartını aldım kargoyla gönderiyorlarmış hiç taşıma sipariş et derim :)



    ! HASMELYAS CRAFT !: yaa sorma :)


    leyya-craftmania: canım en doğru kelime TUTKU valla başka şekilde anlatılmaz yalnız bi sorun oldu zımba makinasını pek göresim yok biraz zaman geçsin kızgınım ona :)

    YanıtlaSil
  15. oy oyy okurken yoruldum resmen :(( Eminönüne gitmiyorum ne zamandır ama iyi ki gitmemişim sen bize bişey bırakmamışsın ki :))
    Bir daha bu kadar sıkışırsan ben sana şoförlük yaparım benim araba hafif ticari sayılır nasılsa.. Yeter ki sen üret biz öğrenelim :))

    YanıtlaSil
  16. Ya süper yorum yazmadan duramadım kendimi buldum resmen.bende çocuklarla gittiğimde paralarım kendimi.Oğlum o kalabalıkta koşar, kızım ağlar ama ben hiç istifimi bozmam malzemecilerde kendimi kaybederim.Blogunu baştan sona hızlıca okudum çok üretken birisin tebrik edrim..

    YanıtlaSil
  17. Blogunuzu yeni keşfettim ve anlatımınıza bayıldım, bütün panik halini yaşadım resmen:) Ben de blog yazıyorum, yeni sayılırım ama yinede beklerim::)
    http://hayatgulsunbize.blogspot.com/

    YanıtlaSil