1.28.2011

at pazarı, samanpazarı, pirinç han (bol resimli bir post)


 şuna bakarmısınız bu arabalar tam benlik benim ruhumu yansıtıyor bol paçalar çiçek figürleri hippiler benim ruhumu yansıtıyorlar değişen zamana gelişen teknolojiye ve modaya rağmen ben hala o dönemde onlarla yaşıyorum sanki savaşa hayır ,papatya taçları,çiçek baskılı kotlar ...off riçime hippi kaçmış yaşamaya devam 
 sarıya bakın yaw aslında krem daha güzel ama sarıda çiçekler var
 e bunu diğer blogcu arkadaşlardada görmüşsünüzdür maalesef dükkan kapalıydı böyle kasap kedileri gibi sündüm dışarıda
 bunlar atölye akekadan görüntüler banu hanım çok sıcak ve içten yolunuz düşerse pirinç hana muhakkak bi uğrayın derim nefis el sanatları var ayrıca geleneksel keçe ile ilgili öğrenebileceğiniz çok şey var isteyenlere adres verebilirim ayrıca siparişte alıyorlar inanın görmeye değer ben bu işin eğtimini aldığım halde alacağım bir çok şey var 
 pirinç hanın penceresinden....
 pirinç hanın girişi

bu ciğerci pirinç hana gelince tüm esnaf çıktı dışarı kapış kapış aldılar biz birer çeyreği zor kaptık bu arada ben hayatımda ilk defa ekmek arası ciğer yedim hemde soğanlı nasıl nerde yapıldığını hiç düşünmeden bu ne lezzetli birşeymiş yaaa bidaha istiyorum
çay sevmem, içmem ama canım neslimle soğuktan donduk kendimizi gramofon cafeye attık aman allahım o nasıl muhteşem bir dekor nasıl lezzetli bir çay zeki müren çalıyordu beni arayan artık burda bulur :) birde her masa örtüsüyle sandalyeleriyle başka renkti çok güzeldi ben moru seçtim :)
 ya buraya ne dersiniz elvıs presley köşesi bidahaki sefere buraya oturucam 

 cumartesi pazar kahvaltı cumartesi akşamları dinletileri varmış sanırım dokuya uygun bi grup etnik bir müzik 
 divitin cenneti


 burasıda nefis takılar yapan bir bayana ait
 koç müzesi girişi

veee eve dönüş...

24 yorum:

  1. bayıldım bayıldım o cafeye özelliklede bende gitmek istiyorummmm en kısa zamanda benide götür gittiğin yerlere :D Koç müzesinde gitmek istiyorum çok, galiba ben ulusun altını üstüne getirmek istiyorum birde roma hamamı varmış tuba ben neden hiç görmedim acaba açık hava müzesiymiş neresinde ulusun bilen varsa yazsın arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  2. Ya çok tşkederim resimler için kendi adıma gezdim dolaştım geldim vallahi =) ne kadar güzel yerler ya özellikle çiçekli sarı arabaya bayıldım.Cafeler süppperrr.
    İyi haftasonları.

    YanıtlaSil
  3. dürri yekta : ben ben ben biliyoruuum gideriz şeker tarih çekelim içimize kusana akadar he he eheeeee...


    xcelis: valla sevindim canım yenileri yakında ;)

    YanıtlaSil
  4. Pirinç Han benim çocukluğumun geçtiği yerdir.En üst katta resim atölyemiz vardı.8 sene her gün gittim ben o mucize yere... Avlusunda çok düştüm,çok sardı esnaf yaralarımı:)) Hala her gittiğimde içim titrer,resimlere bakarken bile gözlerim doldu...Süper bir post olmuş:)Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. pride: ay elif ben orada yaşamak istiyorum boş atölye bakmaya başladım bile okul zamanındada çok giderdim sonrada hep canım sıkılınca yalnız kalmak isteyince gider oldum dün anladımki orası beni çağrıyor :)

    YanıtlaSil
  6. harika bir yazı olmuş, doğma büyüme burdayım ama şu pirinç hana gitmek bir kere bile nasip olmadı, inşallah birgün bende gezerim buraları, 32.haftalık gebe olmasam bugün giderdim valla:))

    YanıtlaSil
  7. o wos'lara bittim bittim ben.önce bende dedim sarı mı ama sonra döndüm krem güzel dedim.:)
    ve farkettim blogun adıda değişti yalnız geçenlerde,böyle değişik oldu hoşta oldu :)
    ve şey yalnız cahilliğimi bağışlayın soracağım,merak ettim burası neresi tam olarak ,İstanbul desem benzetemedim hiçbir yerine,Ege tarafları gibi de durmadı hani.neresiki burası :)

    YanıtlaSil
  8. şeker bulutu : inan nerdeyse orda doğuracaktım ben ama sen riske atma kış günü azcik sabret orası nasılsa hep var :)ben bol bol resim çeker post yaparım sana :)

    YanıtlaSil
  9. çizer : burası ankara kalesi :))blogumun isminin değişmeside markalaşmaya çalışmamda bir adım diyelim :) sürprizleri bekleyin :)

    YanıtlaSil
  10. aa aynen ya bende nikneymimi değiştirip böyle daha afili birşey yapmak istiyorum ama site çizim sitesi olunca "çizer"nikinden ileri gitmeye üşendim
    ve: ay Ankara Kalesimiş demeeek :) diyorum Taksim desem değil,Eskişehirimsi bir hava yarattı bende ama o da değil :P

    YanıtlaSil
  11. harikaaaaa.hepsine tek tek uğramak gördügüm herşeyi mıncıklamak istedim:)kapalıçarşım geldi bak:)

    YanıtlaSil
  12. bu resimer beni memeket hasretiye doldurdu başka bir şehirde yaşamaya başlayan benim için her kare hatıraları tazeledi teşekkür ederim canım ankaram

    YanıtlaSil
  13. leyya gelde şu 6.resimdeki yerde sonrada gramofon cafede çay içelim bayılırsın sen buralara

    ilknur oymak : valla bende gitsem özlerim bu soğuk gri memur şehrini

    YanıtlaSil
  14. güya 11 sene oldu Ankaradayım.
    samanpazarını sadece ucundan köşesinden biliyorum,diğeri hakkında fikrim bile yok :S

    YanıtlaSil
  15. Nasıl güzel yerler öyle mekanlar dükkanlar süper

    YanıtlaSil
  16. bayıldım bende gitmek istiyorumm..o kumaşlar neydi öyle hemen gitmeliyim..:)

    YanıtlaSil
  17. harika, oralara gitmene çok sevindim, bir ara haber ver Dürr-i Yekta'yı da alıp birlikte gidelim :)

    YanıtlaSil
  18. tiryaki : buraları görmelisin diyorum başkada birşey demiyrum

    elifin el iziyı : evet ya görüntüler ne ki o hava solusan ayrılamazsın inan

    yasmin: orası ayrı bir post inanılmaz bi kumaşçı orası

    YanıtlaSil
  19. pazenler harika..almak istiyorm, cigerden yemek istiyorum, cay icmek istiyorum..

    YanıtlaSil
  20. banurose: canım gel beraber hepsini yapalım :)))

    YanıtlaSil
  21. divitinler divitinler :)harika yerlermiş bizde seninle gittik oralara şimdi...

    YanıtlaSil
  22. kafeye bayıldım herşey süper. ankaraya ablama gittiğim zaman buraya uğramak farz oldu samanpazarına alışverişe hep uğruyorduk ama buraları hiç görmedim.
    teşekkürler canım. blogunu leyya sayesinde tanımıştım ona bir kez daha teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Bu yazıya bayıldım, bu bloguda çok sevdim, buralardayım♥

    YanıtlaSil
  24. dikiş dersi : o bölüm ayrı bir post inan çıkamadım dükkandan

    örgü çantam : bencede git muhakkak hatta listenin en başına koy bu yerleri bu arada hoş geldin


    yerden uzak : sende hoşgeldin sefa geldin sevmene sevindim bende sana uğrayayım bi :)

    YanıtlaSil