12.08.2010

vaseline


bu ürünler fikrimühimden geldi bende ilkönce güzelce bi okudum hatta kargo ben evde yokken gelmiş annem almış bir güzel okumuş ve denemiş diyorki hemen banada alalım bayıldım dur anne ben bi deneyeyim dedim ve sonra gelen giden herkese denettim çantama attım gittiğim yerlere götürdüm inanılmaz yorumlar aldım bu bildiğiniz vaselin kremin losyon hali ama ellerimi nasılda yumuşacık yapıyor hele kokusu nasıl kalıca anlatamam 3 ayrı çeşidi var ben yalnızca iki tanesini deneme fırsatı buldum piyasaya çıkmasını bekliyorum çıksın hemen annaneme alıcam bayılır böyle kremlere ve bir kaç arkadaşımada hediye edicem ve şiddetle tavsiye ederim

5 yorum:

  1. Evet evet banada denetti :) Kakaolu olanından missssssssss gibi kokuyor.

    YanıtlaSil
  2. merhaba bişey soracaktım,fikrimühimden bu ürünle ilgili anket doldurdunuz mu?
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. assaharam : canım benim :)
    yaban : evet ankete katıldım tabii

    YanıtlaSil
  4. Bu FM beni atlıyor yahu neyse... Bende sık sık ellerimi ve ayaklarımı kremlerim eğer dediğin gibi yumuşatıyorsa bende alırım.

    YanıtlaSil
  5. misss gibi koktuğuna eminim:)sürdükçe yumuşacık ol :)

    YanıtlaSil