12.03.2010

boggi alt değiştirme seti















bu baykuşu o kadar sevdimki çoğaltmam bundandır sevgili bircan için hazırladım önce ve başka bi arkadaşım için derken baya bi talep oldu bende çoğalttım aslında içindekilerin 5 tanesi sipariş ama geri kalan iki taneyi pasajdan satışa sunucam hepsinden birer adet daha kestim dikilecek onun için hepsini ekledim pasajıma bakmak isteyenler buyrun burdan bu setin başka bi özelliğide çok amaçlı olması yani alt değiştirmek için hazırladığım büyük baykuşu bebeğiniz büyüdüğünde içinei elyaf doldurarak yer minderine dönüştürebilirsiniz hem kullanışlı hemde çok şık duruyor kumaşların bir kısmı ümraniyeden aldıklarım devamlarını sipariş ettim ;) ee ne diyorsunuz güzel olmuşlarmı

21 yorum:

  1. bayıldım ben bunlara çok güzeller..

    YanıtlaSil
  2. bence bu güne kadar yapılmış (hatta dünyanın )en kreatif işi diyebilirim.harikaaaa...gerçekten muhteşemm..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ve kullanışlı bir çalışma. 8 aylık bebeği olan biri olarak şiddetle tavsiye ediyorum. müthiş olmuş. aynı zamanda be3n bebek arabasının için de de kullanıyorum kızımın bu tarz setlerini...

    YanıtlaSil
  4. permaren : teşekkür ederim :)


    yeşil inci :ay ay ay ben ne diyeyim şimdi bu yoruma yalnız ağzım kulaklarımda onu sööliim çooook teşekkür ederim :))


    EMİNE : gerçekten haklısın bende sen sööliince hatırladım oğlumum bebek arabasında kullanıyordum demekki 3 kullanımlı diyebilirmişim :))))))

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel. Ah bir de torunum olsaydı:))

    YanıtlaSil
  6. Çok harikalar bunlar.emeğine sağlık.mükemmel olmuşş...

    YanıtlaSil
  7. Ayyyyyyy şekercim evde pek yoğunum dediğinin şimdi sebebini anlıyorum :) Hepsi çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Güzel bir tasarım ayrıca :) ikili set olması.

    YanıtlaSil
  8. hımmm o kumaşlar bu hale geldi demek, harika olmuşlar canım ellerine sağlık. Ben büyüttüm darısı yeni bebeişi olanlara :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. annuuuuum hangi ara yapıldı bunlar:))benim hippolu kumaşlar hala uyukluyorlar bi rafta.sayfan çok iç açıcı olmuş bu arada.öpüyorum canımmm

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Kumaş seçimi ve uygunluk harikalar

    YanıtlaSil
  11. harika olmuşlar. ileriye dönük yer minderi fikri de pek bi güzel.

    YanıtlaSil
  12. Ama bunlar çok güzeller... Ya ben ne zamandır alt açma seti görmedim ya da gerçekten bu klasiğin dışındaki şekiller çok farklı. Hep bilinen dörtgen-oval setlerden değil. Ellerine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Emeklerine sağlık canım çok güzel olmuşlar. Bende alt açma setlerine bakıyordum buraya kadar geldim. Eşimin yeğeninin kız bebeği olacak sanırım hediye olarak bunlardan yapsam çok sevinir. Ama ilk önce senden yapmak için izin istiyorum?

    YanıtlaSil
  14. birileri anlatsın : canım elbette yapabilirsin :)

    YanıtlaSil
  15. Canım çok teşekkür ederim, ben yavaş yavaş göz kararı şablonları çıkarmaya başlıyayım. Şubat ayında doğum yapacakmış.

    YanıtlaSil
  16. anammm ne güzel bişi bunlar ya ellerinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Merhaba bu setlere bayıldım.Ben de yapmak istiyorum bana da izin var mı?
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  18. gulos : elbette yapabilirsin ama biraz zor uyarması benden :)

    YanıtlaSil
  19. çok hoşş harikalar..yeni yeni dikişle uğraşan biri olarak bende denemek istiyorum ama sanırım ben önce dikdörtgen olarak başlamalıyım :)

    YanıtlaSil
  20. So cute... I love owls.... même si je ne comprends pas ta langue. amitiés de France

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel oldu bu fikir. Bende inşallah yiğenime yapacağım.

    YanıtlaSil