11.29.2010

yeni bitirdiğim kitaplar




aslında çok kitap okumama rağmen az kitap postu paylaşıyorum niye bende bilemedim inanın neyse artık okuduklarımı paylaşayım dedim bunları yeni bitirdim bir yazarı sevince tüm serisini okumak gibi bir huyum var takıntıda diyebiliriz ama bu sefer sadece 3 kitabını okudum ahmet ümitin daha okunacaklar var elbet ama araya başka kitaplar alayım diyorum. kitaplara gelince dilini kalemini beğendim ama nedense bab-ı esrar ın konusu çok basit geldi istanbul hatırası da da vincinin şifresi tadında geldi istanbul a ait bir çok tarihi yer hakkında derin bilgiler içeriyor keşke dedim şöyle ayasofyayı gören bir evim olsaymış her sabah ali efe yi okula babasını işe gönderince cam kenarına geçip okuyabilseymişim ilk defa istanbulda yaşamak istedim bu kitapta :) ama geçti :) tavsiye edermiyim bab-ı esrar hariç diğer ikisini tavsiye ederim

4 yorum:

  1. Kitap kurdu şekercim :) Aynı anda 2-3 kitabı sırf merakından bitirdiğini bilirim.. Peşinden geleceğim bende üstad :D

    YanıtlaSil
  2. Ne tesadüf, bende sirasiyla bu üc kitabi okudum, daha dogrusu ask köpekliktiri daha okuyorum :-)
    Sevgiler
    Ayfer

    YanıtlaSil
  3. ѕαннαяα : canımsın ne üstadı ayol utandırma beni :)
    Adsız ee sen en çok hangisini beğendin merak ettim

    YanıtlaSil
  4. Ahmet ÜMİT harika bir yazar İstanbul Hatırasını okudum bir kitabı daha var elimde tüm kitaplarına sahip olup hepsini okuyacağım inşallah :)

    YanıtlaSil