11.02.2010

diz battaniyesi ve iş durumları




şöyle tv karşısında sıcak çikolatamı yudumlarken yada koltukta kitap okurken hemen ufak tefek bişii alırım dizlerime dedim bitmişinin ebatı 1m*1m olcak hemen bitsin istedim ama maalesef yine tekstil sektörünün içine düştüm bugün anlaşmaları yapmaya gidiyorum bayadır benimle çalışmak isteye bir firma vardı yılan hikayesine dönen bir iş aslında onlar gel diyor ben ali efe ve kreş olayları yüzünden kabul edemiyorum neyse en sonunda şartlar oldu ve bu sefer tamam dedim ama yüzyüze diyeyim dedim hazır gitmişken imzayıda atarız ve sanırım yarın başlıycam arkadaşlar bu sefer bi fark var işime dahil olan aksesuardan tamamen ben sorumluyum takibi dizaynı alımı daha eğlenceli ve bu sefer daha çok ayağımın biri istanbulda (sevinmelimiyim)

9 yorum:

  1. Günaydın Tubacım..
    Hadi hayırlısı olsun;Bican dan aldım haberlerini.:)
    Siz ne zaman damlayacaksınız bana?Şimdi de iş çıktı!
    Kahve yok sana gelmiyorsanız:)
    Bu şirin battaniyeden ben de başlayacağım,tabii atölye dönüşü..Görüşmek dileğiyle gül kal şeker..

    YanıtlaSil
  2. aksesuar takıbı mı yapacaksın :) ben de tekstıl okudum ama işimi sevmedıgım ıcın yapmıyorum ... neyse :) İstanbula geldıkce goruselım ...ayrıca patıklerını de getır satarız :D

    YanıtlaSil
  3. Kuzum hayırlı olsun,umarım çok mutlu ve huzurlu olursun bundan sonra:) Battaniyenin renkleri çok tatlııı:))

    YanıtlaSil
  4. Evettttttttttttt hemde çok sevinmelisin :))))))) Keşke bende öyle bir işte çalışsam :D Şekercim şimdiden hayırlı olsun.Haftasonu detayları konuşuruz inşallah.Çok öpüyorum seniiiiiiiiiii...

    YanıtlaSil
  5. seni bilmem ama ben buna sevindim:))bi ayak senden öteki de benden olsun:))birlikte alışveriş etmek pek zevkliydi deaa:)))başarılar canım.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel renkler bunlar.cıvıl cıvıl.
    işinde hayırlısıyla olur inş.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar

    Blogumda ödülünüz bulunmakta http://mekilaningezegeni.blogspot.com/2010/11/ilk-odulum.html

    bu linkten alabilirsiniz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. İşin hayırlı olsun canım, bence sevinmelisin, arasıra İstanbulumun havasını almak iyi gelir :))) Ayrıca battaniyeler de çokkkk cici, ne hamaratsın sen ya :))

    YanıtlaSil
  9. Tatlım çok sevindim senin adına, inşallah her şey istediğin gibi olur :))Başarılar şimdiden...

    YanıtlaSil