11.27.2010

dinazor yastık ve iş durumları





çook uzun zaman oldu dimi çok özür dilerim çalışmak bana yaramıyor galiba :) internetimle ilgili sıkıntılar tamamıyla hallolmadı ama çok az kaldı ;) ama buralarda olmaya çalışcam ama acaaaayip bi gelişme oldu artık home office çalışcam tıpkı hayallerimdeki gibi pijamalarımla uyuşuk uyuşuk bir süre bunun düzenlemesiyle ilgili ihmal edebilirim blogumu ve sizleri ama inanın bana çok sürmeyecek bu arada yine bi istanbul seferi yapıcam bir sürü malzeme toplayıp gelicem ondan sonra bakın bakalım ne işler çıkarıcam sıcacık evimde şimdilik yaptığım bir iki işi paylaşıyorum bakın bakalım nasıl olmuş bunlar ümraniyeden aldığım kumaşlar leyyacığım hatırladınmı oğlumun bu kumaşa nasıl yapıştığını sonra bir kaç metre daha sipariş ettim bu şekilde yastıklar yaptım ali efe çok beğendi bende bir kaç tane pasajım için hazırladım

7 yorum:

  1. Allahımmmm bayıldımm bayıldımmm.süpersonik güzel olmuş bunlar tubacım.işte tasarımcı annenin oğlu da zevkli oluyor.bi de almak istemiyodun kırmızıyı di miii:)))
    home oficce olayına çok sevindim.bak işte sen iste veren veriyor,kasmaya ne hacet:))herşeyin çok iyi olacağından eminim.çok öpüyorum seni ve ali efeyi canım.hııı bi de aramısın.görünce geç olmuş dedim yarın ararım inşllh.

    YanıtlaSil
  2. home office çok hoş yaa
    istediğin zaman istadiğin kıyafetlerle daha güzel şeyler ortaya çıkar sanabol şans dilerim eğer istersen tasarlıcağın şeylerde fikir alışverişide yaparız
    seni severek izliyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Sen nerelerdesin ya? Yokluğunu hissettim açıkcası :)) İşin için hayırlı olsun diyorum ve her zamanki gibi el emeklerin harika diyorum.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ay ben nerelerimi döveyim? Hangi şeytana uymuşumda senin blogunu izlemeye almış ama izlememişim. Neler kaçırdığımı 2 saattir( yemek molası dahil) inceliyorum, nihayet bitirdim. Her yaptığını çok sevdim. Patiklere, çiçeklere, herşeye bayıldım.İyi ki yorum yazdında bu durumu fark ettim. Hoş senin yaptıklarının yanında benimkinin nesini beğendiğini anlayabilmiş değilim ama olsun. Sevindim. Profesyonel gözü başka tabii.
    Bir daha kaçırırsam dürt beni e mi?
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. leyya-craftmania : canım ya utandırma beni çok teşekkür ederim ne güzel şeyler yazmışsın inan duygularımız karşılıklı :)
    yenigelinceyizi çok teşekkür ediyorum fikir alışverişi neden olmasın çok sevinirim :)
    Dilekce : burdayıııım :)))))))))))teşekkür ederim ilgin için
    neduk : ya rakadaşlar şımartmayın beni böyle ya zira bünyem şımarmaya çok müsait canımcığım neden beğenmeyim ne güzel şeyler yapıyorsun madem öyle arada hatırlatırım kendimi sana :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Tuba Hanım;
    Dinazorlu yastıklara bayıldım..Oğlum tam bir dinazor aşığı..Yayınlayalı baya olmuş..Hala yapıyormusunuz..Şayet yapıyorsanız 3 çeşidinden de almak istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette yaparım kumaş stoğum var ancak tubakutlucacan@gmail.com adresine tekrar mesaj atarsanız ordan iletişim daha kolay olur ;) sevgiler

      Sil