10.08.2010

yeni proje

bilenler bilirler 2 ay önce keyifle çalıştığım işimden sektöre bağlı sebeplerden ruhumun özgür olması tutkumdan dolayı istifa etmiştim ve bu iki aylık süreçte gelen teklifler oldu bazılarına düşünmeden hayır dedim bazılarına çok istememe ragmen önceliğim (oğlumun saatleri) dolayısıyla hayır dedim ama şimdi farklı bir proje var modacı özlem akyüz'le beraber çalışma gibi bir durum var ilk olarak organzeden hediye paketleri hazırlayacağım ve ipek ebru fularlar sunum yapacağım salı günü o güne kadar biraz yoğun olacağım ne olacağı tabii belli olmaz belki ona uymaz belki bana uymaz ama sanki keyif alacağım bir işe benziyor en azından çalışma saatlerini kendim belirleyecek olmam cezbetti beni bakalım salıya kadar neler çıkacak...

8 yorum:

  1. çok güzel senin adına çok sevindim bende tasarlayabileceğim kendim yapabileceğim bir grupla istediğim saatlerde çalışmayı öok hemde çok isterdim helede şuanda eşime destek vermek için.
    inşallah senin için iyi olur

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olur inş.Başarılarınız katlanarak devam etsin, ömrünüzce.

    YanıtlaSil
  3. ooo hayırlı olsun güzelim ayrıca da kolay gelsin, senin adına çok sevindim. Sevgiler, öptüm...

    YanıtlaSil
  4. inş istediğiniz gibi zevk alıp aynı zamandada oğlunuzun saatlerine uyan biş iş olur ve keyif alırsınız yaptığınız işten

    YanıtlaSil
  5. hadi hayırlısı canım.inş.herşey gönlünce olur.sen bunuda başarırsın.

    YanıtlaSil
  6. tatlım şimdiden hayırlısıysa en hayırlısı olsun demek istiyorum, aynı zamanda kolay gelsin. hadi bakalım inşallah istediğin gibi olur her şey.

    YanıtlaSil
  7. Şekercimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hadi hayırlısı olsun senin için.Ayrıntıları istiyorum acilen :)

    YanıtlaSil