11.01.2010

işte yeni leyya çantam



leyyanıın çantalarına bayılıyorum hepinizin bildiği gibi tarzı tam benim tarzım gereksiz gösterişten uzak spor ve sadece birkaç tane olabilecek kadar özenli ama aldıklarımın içinde en çok bunu kullanırım heralde çünkü kocaman tam benim gibi bir dağınık için :)resimleri leyyacığımın blogundan aldım teşekkür ederim (hazır çekilmişi var diye hemen kaptım valla) biliyorsunuz istanbula gittim daha ayağımı basmadan bir yağmur dedimki hay allah az geziceez bilememişimki ali bensiz hiç birşey yapmak istemeyecekmiş eminönüne bile o yağmurda 4 yaşında bir çocukla gitmeninde ayrı bir keyfimi varmış yoksa ben kendime işkence etmektenmi hoşlanıyormuşum anlamadım :) bi ikea yaptım tabii sonraki gün eminönü ve en sonda canım leyyamla birlikte ümraniye kumaşçılar sokağı yaptık çok keyifliydi ender olarak kusur bulamadığım insanlardan biri leyya herşeyi aşmış kişisel olgunluğa nirvanaya ulaşmış bir hiperaktif (umarım doğru bir tarif olmuştur canımcığım )yani hem tasarımları müthiş hem kendi :)blogların bana kazandırdığı insanlardan en önemlilerinden..neyse kahvem bitmişti istanbula gitmişken stoklayım dedim birde ne duyayım kalmamış depolarda bile yokmuş kahve dünyasının istanbul 2010 özel harmanı naapcam ben yaa ağlayacaktım nerdeyse birde ankaradakilere bakayım dedim umarım bulurum ne alışveriş yaptım ama en çok kumaş aldım yakında paylaşıcam hepsini hıı bu sefer birde pasta cupcake malzemeleri aldım bir çok şeker hamuru, cımbız, değişik kurabiye kalıpları felan yakında gelecek fotolar. özledinizmi beni yaoow artık burdayım :)))

5 yorum:

  1. Günaydın Tubacım.Hoş geldin ve ne güzel geldin:)
    Sen ve oğulcuğun için iyi gelmiştir umarım bu kısa gezi.Çantan çok hoş;ben de çok seviyorum dilenci tarzı torba çantaları da sonra aradıklarımı bulamıyorum;içine dalmak zorunda kalıyorum:)
    Sen de benim gibi kahvecisin.Roma dan senin için iki kutu İLLY kahve isteyeceğim,sakın üzülme,ağlama..:)
    "Özlediniz mi beni?" demişsin ama daha seni ve bicanı göremedim ki!Bekliyorum bu hafta yoksa tırmalayacam her ikinizide..
    Atölyeye gitmeden yakaladım sıcak yazını..
    Öpüyorum ve güzel bir hafta diliyorum.
    Sevgimle,gül KAL..

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun canım.güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş, kendine has bir havası var..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş, kendine has bir havası var..

    YanıtlaSil
  5. sıradan bir balık : çok teşekkür ederim ama varya sen bana kahve dyorsun ben deliririm getirmezsen ha tea italyalara gidip bulmam lazım :)) e malum takıntılıyım bana değil bircana sööle valla işkolik biliyorsun ;) en kısa zamanda ordayız canım
    uğurböceği : teşekkür ederim canım daha iyisi sana inşallah
    dilekçe : çok teşekkürler ben vuruldum bu çantaya

    YanıtlaSil