10.13.2010

bi cee diyip kaçıcam :)




aslında baya yoğunum işle ilgili gelişmeler olumlu şekilde devam etmekte aslında yaptığım kesecikler beğenildi yakında paylaşıcam bi valinin cumhuriyet balosu için yapılmış hediye sunum keseleri keselerin içinde ebru fularlar olucak 5-6 tasarım yaptım beğenildi şimdi birine karar verilip üretime geçilecek yakında fotoğrafları paylaşıcam hatta keselerden pasaja koyma iyetindeyim fırsatım olursa tabii :)neyse daha gelişmeler var anlatıcam bu sabah biraz kafa dağıtmak için anne kazdagörüp hemen yapmaya karar verdiğim bebecikler bunlardan oğlumun kreşi için üretmek istiyorum birde evimin çok yakınındaki çocuk esirgeme kurumu için (inşallah)bunlar içinde yeni projeler gelcek :) neyse resimleri yükleyip kaçem çook iş var :)

9 yorum:

  1. ben de bir yorum yazıp kaçıyım, bu kadar iş arasında, ama yazmadan olmazdı bu sevimliye, çok güzel bu, bayıldım ve ben de yapıcam izninle resmini alıyorum model olsun benimkine :))
    ellerine sağlık, faydalı projelerde boy gösterecek olması da cabası, başarılar....

    YanıtlaSil
  2. yap tabii ayol lafımı olur ;) fikir olsun diye paylaştım zaten cicim :)

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin canım tüm güzel şeyler seni bulsun inşallah başarılar :)

    YanıtlaSil
  4. maşallah çok yoğunsun.kolay gelsin.bebişde çok cici olmuş.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Hahha rujdan pembe yanacıkları da var ne cici olmuş canım

    YanıtlaSil
  6. çatı katı : canım çook teşekkür ederim aynı dileklerimi sana gönderiyorum
    sibelin hobi dünyası : canım teşekkür ederim
    uğurböceği :canım çok saol ya
    stil direktörü : canım ediciğim ruj diil kız gerçek mac allık kıız :)))

    YanıtlaSil
  7. ayyy canımın içi ne güzel gelişmeler olmuşş.e bunca güzelliği tabii ki yine güzellikler takibeder.sen cici cici şeyler üretedur.geçende bi mağazada senin ex işyerinin kataloğunu görünce havamı basmıştım aaaa bu markanın tasarımcısı arkadaşım diye:))ee ayrılmışsınnn :))öpüyorum çok.herbişeyin hayırlısını versin sana.

    YanıtlaSil
  8. ya canımcığım leyyacığım o son katoloğuda iki arkadaş hazırladık yine havanı at sen boşver nil'le benim kolleksiyonum yani kolleksiyonu tamamlayıp öyle ayrıldım son ayak izim :)

    YanıtlaSil