9.22.2010

zaafım

off Ali efe okula başladı 3 gündür gidiyor ama ne gitme...bilenler bilir yaklaşık bir yıldır ankara kazan ben kepçe en doğru okulu arıyoruz eğtim söz konususu olunca deli gibi hassasım helede eğitilecek olan benim oğlumsa işte böyle kendimi paralıyorum gidiyoruz birlikte okulları geziyoruz herşey çok güzel ama mesela ikindi kahvaltısında çocuğa hazır kek ve meyve suyu içiriyorlar e diyorumki neden keki siz yapmıyorsunuz mevyeyide sıkmıyorsunuz e o kadar çocuk var nasıl uğraşalım e benden 1000lira istemeyi biliyorsunuz... nebileyim yüzme var efendim,ingilizce eğtimi var,ee haftada kaç saat 1 saat e ne öğreniyor çocuklar bununla hiç anca gözboyama...offf delirmek üzereyken milli eğtime bağlı bi yer önerdiler SEVGİ ANAOKULU neyse mezun olan çocuklar vardı çevremde velileri inanılmaz memnun gittim görüşmeye tuzak sorularımı sordum ikindi kahvaltısı varmı var e ne yediriyorsunuz (hangi marka kek ) biz paketli ürün kullanmıyoruz kreşimizde vaoow bravo e başka ne var ne yok işte öğretmenleri devlet atıyor şu oluyo bu oluyor ikna olduk mayıs ayında ee nasıl başvuru yapıcaz şartlarınız ne efendim ağustos ayı için ön kayıt yaptırıp kura ile alıyoruz ağustos ayında kura çekilecek diyo uykusuz geceler vs.. kuraya az bi zaman kala özgür torpil felan istemiyorum bulma noolur bulma benim gözden kaçırdığım bişey olabilir biz dua edelim eğer ali efe için iyi olacaksa çıksın kurada..apartmandan 6 kişi başvuru yapmış herkes torpil arıyo felan bizde bi rahatlama oldu kendimizi en güvenilire bırakmanın rahatlığıyla beklemedeyiz yedek kreşler ayarladık her ihtimale karşı kura günü izin alamadım ali efeninde eğer çıkmazsa etkilenir diye sadece babası gitti..5.sırada benim oğlum çıkmış tlf etti eşim nasıl ağlıyorum mutluluktan anne olmak tarifi imkansız bi durum neyse ekimde başlayacak hazırlıklar vs..derken geldi çattı okul günü ali efe nasıl hevesli Jansport tan aldığımız çantası sırtında yeni giysileri heyecan içinde götürdük alıştırma turlarına ama maalesef öğretmenimiz izin almış raporluymuş biz normal zamanda başlıycakmışız offf bir hafta daha heyecan içinde geçti yine gittik pazartesi sabahı ama azcik daha bilinçli çantasız eşofman takımıyla (kotla rahat edemeyeceğini düşündüm) okulun kapısında ağlayan çocuklar ali efe korktu oda bana sarıldı anneciğim istemiyorum eve gidelim demeye başladı bunu gören öğretmeeldi kucağımdan oğlumu sökerek aldı bu hayatımın en kötü anıydı ali sınıfa çıktı hiçbir veliyi içeri almıyorlar ben kapının önünda oturdum zırıl zırıl ağlıyorum taa saat sabah 8 den 15:30 kadar böyle oldu sürekli danışmadan tlf ettirip bilgi aldım biraz mahsun dediler daha fena oldum neyse eve koştum servis gelmeden evde olup ordan alayım diye geldi boynuma atladı onun yanında ağlayamıyorumda poposu biraz pişik olmuş arkadaşlar beni oynatmadı diyor ayy nası fenayım hemen öğretmenini ardım kendi biraz çekingen durmuş sürekli ağlamış ama alışacak diyor dedimki siz ilgilenin kaynaştırın sertde konuşamıyorum çocuğuma gıcık kapmasın diye ama gözüm üstünüzde mesajı verdim (öğretmenle ilgili bilare post hazırlıycam) neyse 2 gündür bahçede onu bekliyorum hiç bir şekilde göstermiyorlar ama olsun annelik işte hiçbir mantıklı açıklaması olmuyor olamıyor akşam yine ağladı gönderme diye sabaha yine ...sana kötü yada sert davranıyorlarmı diyorum hayır beni çok seviyorlar diyor rahatlıyorum ama izlemedeyim benmi çok obsesifim bilemedim ama onun için en iysini istiyorum devlet okuluna göndermeyi düşünmeyen ben devlet kreşine gönderiyorum en iyinin herzaman parayla alınmayacağına inanıyorum umarım onun için en doğru yer SEVGİ ANAOKULUdur
UMARIM BİRGÜN BÜYÜYÜP BU POSTU OKURSUN VE ANNENİN GÖZYAŞLARINI GÖRÜRSÜN TARİHE Bİ ÇENTİK ATMAK İÇİN YAZDIM OĞLUM SENİN İÇİN YAZDIM YANINDA ÇOK GÜÇLÜ VE KURALCIYIM YA ASLINDA ZAAFIMSIN ZAYIFLIĞIMSIN ONU BİL DİYE YAZDIM
-tuba-

6 yorum:

  1. Daha yolun başındasın dur bakalım oooohoooo neler neler karşına çıkacak :) Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. oğluna yazmışsın ama beni ağlattın hem de işyerinde tutamadım kendimi, annelik böyle birşey işte, benim de oğlum kreşe başlıycak seneye ne yapacağımı kara kara düşünüyorum ve dediğin gibi mantıklı olmayan şeyler yaptırıyor insana annelik eve gittiğimde o televizyon izlerken ben de yanına yaklaşık onu izliyorum sürekli kucağımda tutmaya çalışıyorum...
    neyse işte böyle şeyler

    YanıtlaSil
  3. Canimcim cok hirpalamissin kendini, ama anne olmak tabi ayri bisiy, yasamayan bilmez..
    Oglusun da belki sen o kadar ustune dustugun icin gitmek istemiyodur, ama zamanla alisacak, kaynasacaktir arkadaslarina, uzulme sakin, bunlar tatli telaslar, her gununuzu elinde tutarak yasamaya bak... ;))

    YanıtlaSil
  4. Ohoo..benden kötüleri de varmış.Oğlumu ilkokul birinci sınıfa yazdırdığımızda kendim bile servisle gideceğine inanamamıştım. Ben onu tek başına bir minübüsün içinde, başka bir semte nasıl bırakırım ya! diyordum. Bu mümkün değil. Bir kaç gün o servisle, biz arkadan arabayla gittik geldik. Ama okula varınca iş bitiyor mu? Şimdi orada tuvalete girecek, kendinden kaç yaş büyük çocuklar var. Çocuğa tembih ediyordum "sakın kapılı yere tuvaletini yapma, açıktaki o lavabo gibi garip bir şey var ya oraya yap" diye. Ama zaten gittiği her hangi bir yerde bile tuvaletini yapamayan oğlum eve geldiğinde kapıdan içeri paldır küldür kendini atıp tuvalete koşuyordu. Kızım ayrı bir terenenni..(bu da ne demekse) 3.5 yaşında yuvaya gitmeye başladı, ikinci sınıfta bile hala ağlıyordu benden ayrılırken. Yanına yaklaşamıyordum okulda. "Annecim tamam sadece bi kere öpücem" diyordu. Yanına gidince kollarını boynuma dolayıp ağlamaya başlıyordu. Biz yapıyoruz böyle onları. Tedbiri alıp, Allah'a tevekkül edip emanet etmemiz lazım. Dünkü Bugün gazetesi çok güzel anlatmış, bizler gibi anneleri ne gibi hastalıkların beklediğini. Ve ben zaten yakalandım onlardan birine. Hem de oğlumun oks sınavına gireceği günlerde koştururken. Ne diyelim Allah beterinden korusun ve çocuklarımızı korusun inşallah. Aslında onlar için de kötü oluyor. Bizim onlar için duyduğumuz endişe gibi, onlar da okulda olduklarında bizim için endişe duyup, meraklanıyorlar. Çocuklara da kafayı yediriyoruz bu aşırı korumacı halimizle yani..Neyse çok uzattım. Allah'a emanet olsunlar, olalım hepimiz. Kendimize de iyi bakalım. Hasta olduğumuz takdirde onlar için yapmamız gereken çok basit işleri bile yapamaz hale geliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. MAYdesignorg, touch the sky, madammoda, lila handcraft : canlarım ya yanımda olmanız bunu bilmek anlamaya çalışmanız o kadar önemliki anlatamam sadece çok teşekkür edeiyorum yorumlarınızın beni kendime getirmede ne kadar önemli olduğunu bilseniz iyiki oradasınız..

    YanıtlaSil
  6. ben de aynı şekilde çok araştırarak en iyisi devlet kreşi diye karar vermiştim ve kızım çok istekle gitmesine rağmen oradaki ağlayanlardan etkilendi aynı şekilde öğretmenimiz kucağımdan asılarak içeriye aldı.o gün 3.5 yaşındaydı.bugün 9.5 hala o travmayı hatırlıyor.şımarıklıktan mı diye 1 yıl devam ettirdimoraya ama çoook pişmanım.sonraki sene özel bir kreşe başlattım çok severek gitti.yiyeceği ev kekinden psikolojisi çok daha önemli inan bana

    YanıtlaSil