9.19.2010

yorgana devam



aslında kolum nedeniyle bayaa gecikti yorganım gördüğünüzden daha fena oldu hiç birşey yapamaz oldum e bir hafta kitap okudum bende hemde ne okuma tam 4 kitap bitirdim :)afferin bana :)neyse buu evde son haftam elimdeki bütün yarım işleri bitirmem lazım doktorumda bandaj sararak çalışabilirsin dedi son haftamıda evde çalışarak geçircem bu durumda bir hafta sonra yeni işime başlıyorum bu sefer herşeyi baştan konuştum daha keyifli olcak sanırım detayları sonra yazarım ama siz bu satırları okurken ben yorganı bitirmeye çalışıyor olcağım iyi bakın kendinize cicoşlar :)

6 yorum:

  1. slm.nasılsın ebrucum .elin nasıl oldu.yorganın süper olmuş.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel olmuş bu böyle, pufidik pufidik!!

    YanıtlaSil
  3. Kuzum peygamber sabrı dedikleri bu olsa gerek ben olsam o yorgana başlamayı bile göze alamazdım:) Geçmiş olsun tekrar:((((
    Bitmiş halini deli gibi merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, yorganınıza bayıldım. Daha önce bu modeli görmüş beğenmiştim. Şuan bebek bekliyorum ve onun için böyle bir yorgan yapmak istiyordum. Burada denk gelmesi güzel oldu. Ben de renklerine karar verir vermez başlayacağım. Umarım başarabilirim.

    YanıtlaSil
  5. Valla sen aşmışsın Ebuş helal sana canım!

    YanıtlaSil
  6. uğurböceği : canım elim çok daha iyi kabuk bağladı teşekkür ederim ufak bi detay adım tuba :)

    antigone : saol bence sende bebişkona yapmalısın inan sonuca değiyor

    pride : canikom sabırmı azimmi bilmiyorum valla ama bitmesi çok yakın saol ciciş elim daha iyi

    evde bir melek : yap bencede başarırsın inan keyifli
    stil drektörü : canım saol ya ;)

    YanıtlaSil