9.03.2010

tuba bu gece nemi yapar?



daha önce dikiş dersinin bloğunda linkini gördüğüm bu adresteki bu yorganı dikmeye karar verir gecenin bu vaktisi bi başlayımda acelesi yok yavaş yavaş dikerim dedim bi bitsin bakarım sinir olursam kendime saklarım yok zevkli gelirse belki siparişe bile açarım inanılmaz bi kumaş arşivim var yani anlatamam belki bakarsınız bi eser onuda hediye olarak veririm ay bazen üstüme üstüme geliyor malzemeler neyse bakalım puf puf yorganım nasıl olcak ay heyecanlandım e hadi sabaha çok var baya yol alırım beni yalnız bırakmayın yaa olurmu :)

12 yorum:

  1. çok güzel bir yorganmıi.dikiş bilmek ne güzel.aferim.ben pek beceriksizim.
    kolay gelsin tatlım

    YanıtlaSil
  2. evet bende bayıldım canım öle deme lütfen üzülürüm bak :(( çok saol

    YanıtlaSil
  3. bir kaç blogda daha görmüştüm çok beğenmiştim ama eminim çok güzel yaparsın kolay gelsiiiin.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim ececiğim bakalım nasıl yapıcam :)

    YanıtlaSil
  5. Hakkaten de bu yorgan sevimli olduğu kadar da zor görünüyor. Ama bende sen hiç zorlanmadan yapabilirsin.. Şimdiden kolay gelsin, bitmiş halini merakla bekliyorum..

    Ben de bu yıl ismek'in takı tasarımı ve dikiş kurslarına gitmek istiyorum ya, becerebilir miyim sence?

    YanıtlaSil
  6. bence kesinleneğin veetikle gitmelisin ilgin var en önemlisi heyecanın varheyecanın sönmeden git bu arada bende takı tasarım hocalığı yapmıştım çok zevklidir tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  7. sevgili morinek ,bloğunuzu yeni keşfettim ve izleyiciniz oldum,yaptıklarınıza bak bak bitiremedim doğrusu,harika şeyler üretiyorsunuz,tek kelime ile harika yani,bayıldım hepsine de,ellerine ve de emeğinize sağlık,boncuk kampanyanızı gördüm bitmiş üzüldüm bu arada,yorganınıza gelince,harika yapılmışını çook merak ediyorum,en kısa sürede bekliyoruz bitmişini,kolaylıklar diliyorum size....

    YanıtlaSil
  8. fates : hoş geldin güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim inan beni çok onore ettin takip etmeye devam et yeni kampanyalarımda olacak :))

    YanıtlaSil
  9. öenmli değil canıım olsun,artıkın ne yapalım şansım yokmuş,takipteyim merak etme,böyle üretken birisini bulmuşum bırakırmıyım hiiiç :))))

    YanıtlaSil
  10. bende yorganın sonucunu görmeye geldim :)kolay gelsin

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldin dikiş dersi çook saol başladım bakalım

    YanıtlaSil
  12. çok merak ediyroum yorganı.hadi hemen bitir:)

    YanıtlaSil