9.03.2010

özür :(

arkadaşlar ufak bi sorun var yurtiçi kargo haricinde gönderim yapmaya çalıştığım arkadaşlar sizin kargolarınızı anlaşmalı kargo şirketiyle gönderecektim fakat anlaşmalının verdiğim fiyatla anlaşmalı olmadığım yurtiçi kargonun verdiği fiyat aynı ve bende göndermedim yani yarın sabah yurtiçine vericem 1günde elinizde olur en ucuz ücreti ödemeniz için elimden geleni yaptımm ama sonuç ortada en iyisi sizi daha fazla mahrum bırakmayıp yarın yuriçiyle gönderim yapıcam gecikmeden dolayı çok özür dilerim

8 yorum:

  1. canın sağolsun.arkadaşım .

    YanıtlaSil
  2. canın sağolsun canım ne yapalım

    YanıtlaSil
  3. aman canım önemli değil o ciciler için 1 hafta beklemeye değer.

    YanıtlaSil
  4. o kadar beklemezsiniz inşallah ececiğim pazartesi elinizde olur umarım

    YanıtlaSil
  5. Hiç önemli değil şekerim, sen sıkıntı yapma kendine.. Hem benim heyecanım da ikiye katlanıcak bu sayede, hayatıma renk geliyo :))

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar hepinize anlayışınız için teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  7. canm karoyla ilgili fiş numaası falan var mı acaba gidip sorayım yarın yla çıkıyorum bgün almassam bayram sonrasına kalıcak a da sana dönücek :(

    YanıtlaSil
  8. uzmanamatör kargo kağıdını bulamadım bulunca hemen bilgi vericem ama yurtiçi kargonun şubesini arasanda isimle sorsan eğer gelmediyse yarın için bekletme yaptırsan ben gelip alcam diye

    YanıtlaSil