9.05.2010

kesme işlemi bitti :))))



gittim bugün kumaşcılardan mavi kumaşlar topladım ve akşam saat 23:00te oturup başladım kesmeye tabii kumaşı biçkiye hazırladıktan sonra (yıkayıp ütüledikten sonra) kesmeyi bitirdim aslında uzun bi zamanda yavaş yavaş yapıcaktım ama baktımki izleyicilerim merakla bekliyor bende yapayım dedim ama dikiş kısmına bayram sonunda başlayacağım bu arada renklerimi beğendinizmi ben özellikle en üstteki nazar boncuklu gibi olan kumaşa bayıldım pazartesi gidip 4-5 metre almayı planlıyorum

15 yorum:

  1. bayagı bir kesmişsiniz ,hesapladınız mı ne kadar gidiyor diye,hemde işi yarılamışsınız :)

    YanıtlaSil
  2. dikiş dersi : aslında hesapladım ama kesmeye başlayınca hızımı alamadım sanırım 5 yada6 yorgan çıkar burdan ama ben büyüklüğüne bakıp belki modeldekinden büyük yaparım yani aslında hem yedek hemde bi kaç tane fazladan yapayım dedim dikmede bir günde biter diye düşünüyorum asıl zor olanı yorganlamasını yapmak diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. oh maşallah eline sağlık :) güzel bişiler çıkacağa benziyoor.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık.azimlisin maşallah

    YanıtlaSil
  5. oh kolay gelsin, işin yarısı bitmiş güzelim, hadi su gibi çabucak bitir inş. Bitmiş halini merak ediyorum...

    YanıtlaSil
  6. güzeller..nazarlar deymesin ellerine kollarına:)
    bu arada bişi sorcam şu kesmek için kullandığın edevatları nerden bulurum adı nedir ? rica etsem:)

    YanıtlaSil
  7. Marifet on parmakta maşallah, bu işler için böyle profesyonel malzemeler gerekiyor tabii, kes, biç, dik derken baya yorucu ve de eğlenceli olacak bu iş, sonucu merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  8. modafobik : inşallah güzel olur
    emeklerim boşa gitmez

    uğurböceği : teşekkür ederim arkadaşım yarım iş pek sevmiyorum galiba

    sibelin hobi dünyası : baya zorlu olan kısmı bitti ama yorganlaması beni korkutuyor daha önce hiç yapmadım :)

    süeda : kesme panom singerin cetvelde singerin bayilerinde bulabilirsin ama makasım ithal kutusunu atmışım üzerinde markası yazmıyor singerde makasta var ama bunun farklı uçları var daha kullanışlı buldum bunu aldım ankaradaysan adres verebilirim :)

    dilekce : canım şımartma beni böyle
    zaten bünyem şımarmaya müsait :))))

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim bilgiler için. ankarada diilim malesef ama gelcek olursam isterim :)

    YanıtlaSil
  10. Kolay gelsin canım bu arada profilini düzenleden diğer boş blogunu iptal etsene hep ona giriyorum kaza ile bielesin

    YanıtlaSil
  11. ediciğim ya saolda silemiyorum ki :((((

    YanıtlaSil
  12. canım inan çook hızlısın,hadi gayret bakalım,kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  13. maşallah doğrusu marifetine nazar değmesin az bana da bulaşsın inşallah :) ya şu kesme için kullandığın diskli aparatın adı nedir acaba? ben ankaradayım adres verebilirsen çok sevinirim baya pratik bişeye benziyo da

    YanıtlaSil
  14. fates : çook saol

    dıydıycı hatun : teşekkür ederim eminim sende çok marifetlisindir alçakgönüllülük yapıyorsundur. diskli aparata gelince çıkrıkçıklar yokuşunun girişindeki eşarpçıdan sola dönüyorsun az ilerde karademir var malzemeci şuleyi bulup tuba gönderdi peçvörk makası ve kesim panosu cetveli diyorsun zira kesim panosu olmadan pek kullanılacak bi makas değil şididen iyi günlerde kullan iyi işler çıkar inşallah :)))))

    YanıtlaSil
  15. pek umutlu deilim ama inşallah bakalım :)

    YanıtlaSil