9.13.2010

işte benim sakinlik iksirim :)))))))



ben sabah kalkınca uykusunu alamamış gergin akşamdan kalma gibi bi insanım işte napıyım sabah uykusunu çok seviyorum :)genelde işyerinde insanlar (işyerinde)sabah bana rastlamışlarsa tuba hanım benimle bir sorununuzmu var gibi tepkiler veriyorlar yok kardeşim kimseyle sorunum yok saat 10-11 kadar aslında uyurgezerim kimseyi görmüyor farketmiyorum bu durumda sorun morun kalmıyor neyse bu kahve dünyasının istanbul 2010 için hazırladığı özel bir harman acayip sakin yapıyor beni genelde türk kahvesi çarpıntı yapar aç karnına bu kahvede öyle bi sorunda olmuyor ve muhteşem bi kokusu var siz benim gibi sabah içmeseniz bile muhakkak tadın derim :)

5 yorum:

  1. ahh filtre kahve gibisi yoktur. miss gibi .. bu arada ben de işyerine gelir gelmez nescafe içerim ama filtre kahve gibi olmaz o ayrı :)

    YanıtlaSil
  2. Bir sabah ansızın davet edersen beni, İLLY filtre(roma dan getirdim)kahvemi de alır kapına dayanırım,ama canımcım(bircan)da olacak:)..beklemeye başlayım mı?

    YanıtlaSil
  3. sıradan bir balık : geldinmi türkiyeye ayy çok heyecenlandım hemen bi cumartesiyi boşaltıyorum (bircanında olması için ) gelirsiniz dimi :)))))

    YanıtlaSil
  4. edacığım bayıldım valla sırf buna binmek için baya bi kilo vermem gerekecek olsun canım zaten plates yapıyorum veririm (veririrm dimi?) nerden alcam ben bunu yada bulcam

    YanıtlaSil