10.01.2010

güneşli bir sabah









güneşli günlerin tadını çıkarmak lazım erkenden kalktım kahve içmedim ali efeyi okula göndersikten sonra bizim semtimizde olan çook uzun bi yürüme parkı var yaklaşık 4km ve gördüğünüz gibi çok temiz güzel ve yemyeşil eşofmanlarımı giyinip orda aldım soluğu kahvesiz tam uyanamamış olsamda temiz hafif toprak ve bolca yemyeşil kokan havayı ciğerlerime doldurdum nasıl enerji depoladım anlatamam hımmm ohh galiba yazı özliycem ve bir süre bunu her sabah yapıcam :) tavsiye olunur inanılmaz bir enerji depolanıyor ve insanın kafası sakinleyip dinç oluyor :))))))

12 yorum:

  1. Tavsiye ediyorsun da kuzum unuttun galiba mesai'ye yeişmeye çalıştığın,parmak bastığın günleri:)))) Biz hala mesai telaşındayız nasıl yapıcaz o yürüyüşleri:))Sen bol bol foto çek,yükle de biz de burada nasiplenelim:)Mucx

    YanıtlaSil
  2. Ayyyyyyyyyyy ayyyyyyyyyy ayyyyyyyyyy sabah sabah ne güzel bir görüntü bu böyleeeeeeeeeee..Bizim gibi dışarıya hasret bi zavvallıcıklar için imrenilen ve ahhh dedirten bir görüntü.Sayende bende ordaymışım gibi oldum şekercimmmmmmmmmm..

    YanıtlaSil
  3. Hatta resimlerinden bir tanesini hemen masaüstü olarak bile ayarladım :)

    YanıtlaSil
  4. Eliffffffffffffff parmak basmak dedin yarama bastın :) nerde çalıştığımı hatırladım bi anda :D

    YanıtlaSil
  5. pride : canımm valla unuttum kız napıyım yeni hayatım alışılması daha kolay :))) yaşasın özgürlük diyorum herkes istifa etsin diyorum :))şaka bi yana hafta sonları yap muhakkak :)
    trk : ay ay kimler yorum yaparmışşş :) ne güzelde yorum yaparmış bu fotoları seni yorum yapmaya mecbur bırakmak için yayınladıım he he he :D)))))

    YanıtlaSil
  6. :))))))))))) ahhh şekercimmm madem yasaklarım var kendime bişi yapamıyorum :D bende artık yorumlarımla bu alemde var olayım dedimmmmm.. Ben de burdayım :D

    YanıtlaSil
  7. o zaman hoş geldin diyelim :)))umarım devamıda gelir ;)

    YanıtlaSil
  8. ama ama ama burda yok ki öle güzel bi yer:( hem ben işe hep geç kalıyorum bırak yürüyüş için erken kalkmayı:))

    YanıtlaSil
  9. ahh cemreciğiim üzülme noolur hafta sonları ara bakalım bulursun kış gelmeden böyle yerler :)

    YanıtlaSil
  10. Offf fotolar harika, gitmiş yürümüş kadar oldum nerdeyse.. İnşallah bir gün ben de İstanbulun taşduvarları arasında böyle bir yer bulurum.. :((
    Senin adına çok sevindim tabii..

    YanıtlaSil
  11. sanırım burası etlik olmalı:)
    oldumu şimdi, burnumun direği sızladı bak..
    özledim memleketimi:(

    güzeldir, hele keyifli bir yaz sabahı, yada akşam üstüyse..
    hele birde sevdiklerin yanındaysa daha bi güzel olur oralar...

    sevgiler..
    böğürtlenli_çay......

    YanıtlaSil
  12. adsız : keşke adını yazsaydın seni tanısaydık :) evet burası etlik benim içinde özeldir etlik doğup büyüdüğüm yer evlendim başka semte gelin gittim tutunamadım yine geldim etliğe :)))

    YanıtlaSil