9.02.2010

bunlarda yeni yaptığım makyaj çantaları

hepsini tek tek elimde kestim biçtim diktim içini astarladım astarlar içinde koton kumaşlar kullandım ve elyaf geçirdim ve sonuçlar bu bunlar bitince dahada yapmam baya zor ve el oyalayıcı geldi bana aslında kesim dikim zor değil ama fermuar geçir üstünü işle astarla beni baya oyaladı emek harcadığım çalışmalar oldu isteyenler için pasajımda listeleyeceğim yada bana mail atabilirsiniz fiyatı ise kargo bana ait 15tl







arkadaşlar kedili ve kalpli olan satılmıştır

6 yorum:

  1. eline sağlık tatlım.çok güzeller.emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. canım teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. çok şekerler,ellerine Sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. güzeller.ellerine sağlık. broşlarınada bayıldım. ama özellikle çanta tasarımlarıyla ilgileniyorum, varmı başka çalışmaların ?

    http://suedabilgin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. süeda aslında vardı ama buraya koymayı sonradan akıl ettim pasajdaki sayfamdan satıldı ama yeniler elimde geliyorlar çantacık cüzdan portföyler

    YanıtlaSil
  6. merakla bekliyorum diyim ozaman ;) başarılar.

    http://suedabilgin.blogspot.com/

    YanıtlaSil