8.23.2010

yeni bluz yaptıım şımardım :))




tam lay lay lom bir bluz oldu çok severek yaptım bir tanede kendime yaptım üzerine elde yama tekniğiyle kalpler yaptım ilham perim G Lounge bunu yaparken dedim ki oo olsa altına kırmızı çorap giyer şöyle taşır böyle yakıştırır :))hatta altına ayakkabı bile tasarladım kafamda :))) yakında oda burda olacak bu 42-44 beden elbise olarak yada tunik olarak giyilebilir sevgililer günü temalı istenilen renk ve bedende hazırlarım mesaj atmanız yeterli yaa beğendinizmi? :)))

10 yorum:

  1. Ellerine sağlık şekerim...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim hasmelyas :))

    YanıtlaSil
  3. uğurböceği: canım çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  4. Kocaman bir kalp ve sol yanında;içinde de renk renk minik kalpcikler olmalı.Her bir renk sende ki duyguları yansıtmalı..Yamalı ama aşkla dolu bir KALP!..nasıl ama?Hadi dene!..:)Benim kalbimin içinde yeşil ve mavi,arasında da beyaz kalpcik olmalı..

    YanıtlaSil
  5. süper aslında keçeden benzer bişii yapmıştım ama polar daha yumuşak olduğu için bluzda hoş durur daha doğrusu çalıştığım saçma firma için yaptım beyaz koca bir kalp içinde pembenin tonları çok sert oldu omuzda kullandım dehşet bişii oldu ama sıradan insanların anlayamayacağı kadar muhteşem bi tasarımdı ;)))bircan çok iyi anlaşacağımızı düşünüyor buna bende ikna oldum dört gözle gelmeni bekliyorum (ayrıca şu tasarımımı sana mail atmak isterim)bu arada polarla yapıcm muhakkak saol ;)

    YanıtlaSil
  6. Polarla yapman şart değil tubacım.Üzerinde çalıştığın bluzun kumaşından,ama farklı desenlerde çalışabilirsin.Sıradan insanlar ya da sıradışı,önemli olan farklılığı farkettirmek.Bircan dan alabilirsin mail adresimi,buraya yazmayım:)))Burada eski bir bluzumdan kesip-biçip fular yapmıştım,manyak bişi olmuştu,ister misin?:)ama önümüzdeki yaza patlatalım bu fuları!:)öpüldün güzellik..

    YanıtlaSil
  7. isterim tabii yarın akşam bircanlar bizde yemekte alırım ondan kulakların çınlarsa şaşma :)

    YanıtlaSil