8.12.2010

polarlar ve kışa hazırlık



ben bazı durumlarda poları keçeden daha kullanışlı daha esnek ve yumuşak buluyorum ve pufidik bi görüntüsü oluyor yani yine bazı durumlar için keçeden bir adım önde bana göre.
hangi durumlarmı kumaş yapıştırma ve yama tekniği ve bunun gibi kumaşların üst üste kullanıldığı durumlar denemeyen varsa denesin derim bunlarıda amerikan servisi runner ve yastık süslemelerinde kullanmayı düşünüyorum şimdiden bi ön hazırlık yapayım dedim önümüzdeki günlerde kışlık kumaşlar çıksın bakalım neler olucaklar

10 yorum:

  1. ne tatlı ne ciciş durmuşlar..rengarenkler :)marifetli bacıların hali bir başka oluyor..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim erva hatun bunları kesmek marifetmi ayol iltifat ediyorsun saol canım :)))

    YanıtlaSil
  3. bence marifetli olmasan ne birbirine uydurabilirsin nede güzel modellerle konsept yapabilirsin..ben iki parçayı yanyana getirsen nerede nasıl kullanacağımı bilemem inan :P (:

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir resim olmuş çiçekler kalpler rengarenk. Polar fikrini sevdim. Keçeye göre daha kullanışlı olabilir. Bakalım neler üretilecek bunlardan eminim güzel şeyler çıkacak :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. erva hatun: tekrar teşekkür ederim
    bucanni: bakış açın ne güzel bu resmi çekince benimde çok hoşuma gitti aynı pencereden bakmak çok hoş bunların kesim aşamaları biraz yavaş gidiyor tamamalanması biraz uzun sürecek sanırım :))

    YanıtlaSil
  6. aaa çok güzel fikir arkadaşım, teşekkürler. Şimdiden birkaç fikrim geldi sayende :D Rengarenk ve çok güzel görünüyorlar, bakalım neler çıkaracaksın ortaya :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. oyyy rengarek cıvıl cıvıl harika görünüyorlar..

    YanıtlaSil
  8. sibelciğim ne güzel sende yapta görelim olurmu benimki kışı bulur heralde canım çok teşekkür ederim
    tiryaki: çok teşekkür ederim :))))

    YanıtlaSil
  9. ne güzel kışa şimdiden hazırlık yapmanız ellerinize sğalık

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim benimki biraz ayran gönüllülük herhalde herşeyi herşeyi yapmak istememden kaynaklanıyor sanırım

    YanıtlaSil