8.19.2010

kedili tablom


evimin dekorasyonu değişiyor biliyorsunuz yavaş yavaş rahatlığın ön planda olduğu eşyanın az olduğu ve ıvır zıvır objelerinde az ve öz olduğu bir ortam hazırlamaya çalışıyorum buda kedili tablom tabiiki henüz yarım sabırsızlıkla bekleyen arkadaşlarım için yayınlamak istedim bunun yanına sanırım iki tane daha yapıcam çerçevesiz (modern tual) olarak kullanılan tuallerden istedim özellikle evimde ruhum gibi genç dinamik ve renkli olmalı ne dersiniz tablom ruhumu yansıtmışmı :))

7 yorum:

  1. orjinali gibi olmuş valla helal bu arada yorumları pop up sayfa yapsana canım daha kolay yorum yazarız

    YanıtlaSil
  2. ayy ediciğim çok sevindim beğenmene uzun zamandır (yaklaşık 5 yıldır) fırçayı ilk kez alıyorum elime :)ya bu popup sayfa nedir ki?

    YanıtlaSil
  3. valla süper cidden aşmışsın bak canım önce blogger profilini düzenleden gösterilecek blogları seç olan yere gir 2 blogun boş onların kliklerini kaldır ve yorum ayarları var paneli didikle ayarlardan pop up sayfa olanı seç diyecektim ki yapmışsın zaten mucx

    YanıtlaSil
  4. çooooook teşekkür ettim
    cicim çok saol edicim :))))))

    YanıtlaSil
  5. tubi çok beğendim bende .keddy manyağı olarak bayıldım

    YanıtlaSil
  6. beğendimi bircan senin için yayınladım bitince daha güzel olacak

    YanıtlaSil
  7. iyi yapmışsın kuzum çok iyi gidiyo bakalım finali nasıl olcak

    YanıtlaSil