8.10.2010

kardeşimin arkadaşına doğumgünü hediyesi



beğendinizmi?

7 yorum:

  1. Beğenmedim....Bayıldım,bayıldımmm:))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  2. canımsın ya sanada yapam cicim ;)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,hediyelerim geldi.O kadar zarifsiniz ki..Ne desem bilemem.Paket üzerindeki süsleme beni zaten 12 den vurdu.Eliniz çok iyi, hep öyle bir gülüm olsun istedim, ama yapamadım, şimdi yapılmışı var..Gecikme özrü hediyeleri ilaveniz de ayriyeten zarafet.Hepsi birbirinden güzel, bloğuma fotoları koyunca link atarım, bana da beklerim, görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  4. ah ne sevindim beğenmene anlatamam ayrıca gecikmeden dolayı inan çok mahcuptum affedilmiş gibi hissettim kendimi ayrıca şu şansın maşallah diyeyimde nazarım deymesin :)))))güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Sağolasın canım,affetmek ne kelime, her şey bir yana özenin 10 numara..Tasarımlarından bir ara bloğumda da bahsedeceğim,bluz süslemelerinni inceledim şimdi, enfes..Sağolasın maşallah için de..

    YanıtlaSil
  6. uzunn zamandır vakit ayırıp bloğuma ve bloğuna göz atamıyordum,ellerine sağlık ne güzel şeyler yapmışsın görüşmeyeli

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim onelife boş duramaıyorum bilirsin bu enerjiyi naapcam ben ya :(

    YanıtlaSil