8.16.2010

bakım ürünlerimi değiştirdim


benim cildim tipim yağlı hatta akneye dönük bu yüzden 31 yaşında hala ergenlik sivilceleri çıkabiliyor doktorum yıllardır neutrogena deep clean den başka ürün kullandırmaz bana toniğimi kendim hazırlıyorum neredeyse hiç (kışın bile )nemlendiriciye ihtiyacım olmuyor maske olarakta ınnovanın kil maskesini kullanıyorum yaklaşık 9 yıldır annemin eczacı arkadaşı ayşe teyze tavsiye etmişti inanılmaz güzel bir maske ama artık sıkıldım geçenlerde istanbula gittiğimde kızkardeşimde gördüm garnıer ın ürünlerini denedim ferahlatıcı geldi gittim aldım şimdi bunları kullanıyorum öyle mucize gibi değil ama bu yaz günlerinde verdiği ferahlatıcı etkisi çok iyi.sensodyne gelince zaten hep kullandığım marka ama eskiden sadece mavi ve yeşili vardı şimdi birsürü ürün çıkarmış dişetlerim çok hassas olduğu için değişmez diş macunum ali efe içinde aldık aslında 6 yaş üstü diyor ama diş doktorumuz kullanabileceğimizi söyledi severek kullanıyor tavsiye ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder