6.09.2010

küçük parçalara sevimli detaylar hazırlamaktayım..


6 yorum:

  1. Mor kelebekliye bayıldıım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ne olacaklarını merakla beklemekteyim:))

    YanıtlaSil
  3. Evet üstteki çok hoş olmuş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. yasemin YILMAZ ILGAZ: teşekkür ederim daha farklı kendi çizimim olan desenler kullanmayı seviyorum
    leyya: aslında hepsi modellendi leyyacığım hırkalar bluzlar bolerolar oldu lakin bizim zevkli! pazarlama gurubu seçeceklermi yada okey vereceklermi meçhul :)))
    lila handcraft: teşekkür ederim yenileri yapılmakta

    YanıtlaSil
  5. Her ikiside cok guzel olmuslar, ellerline saglik..
    Keske benimde makinam elime gecmis olsaydi'da bende boyle seyler yapabilseydim :(
    Tugbacigim, makinayi nezaman gondereceksin ya?
    Turkiye'ye gittim, okadar heveslendim beraber getiririm diye ama kuzenime hala ulasmamis :(
    E yurtdisina'da gondermiyorsun..
    Ne yapacagiz bu durumda??

    YanıtlaSil
  6. bi tanem makinanı bir kere firma gönderdi (Adresi verdiğinin ertesi günü) adreste kimse yokmuş (sanırım evde yoklarmış) geri geldi bir kerede ben gönderdim yine geri geldi ve artık firmaya iade ettim (ptt kargodan işlemleri sorabilirsin )keşke evde birileri olsaydı :(

    YanıtlaSil