6.11.2010

kötü insanları tanıma senesi..

eveet şimdi ne yazmalı nasıl yazmalı nerden başlamalı bilemiyorum ama artık kararlarımı sağlam olarak verdim uygulama için zamana ihtiyacım olacak..
ben genel anlamda beni mutlu etmeyen hiçbirşeyi hayatında barındırmayan biriyim yani birini sevmiyormuyum pat hemen çıkartıveriyorum biri beni bayıyor enerjimimi çekiyor bay bay istemediğim yere gitmiyor istemediğim şeyi giymiyor istemediğim kimseyi dinlemiyorum (belki bencillik belki şımarıklık ama böyle) daha doğrusu hayatı çok iyi tanıyan sağlam karakterli değerleri olan bir babanın bu doğrultuda yetiştirmeye çalıştığı kızıyım ben ve sanırım bununda sonuna kadar hakkını veriyorum :))) çocuğumuda bu doğrultuda yetiştiriyorum değerler, prensipler ve kendini tanıma önemseme yaşam enerjim buna bağlı (soranlara duyrulur) gecenin üçünde kalkıp resim yapan gündüz canı istemediğinde odasının kapısı kitleyip uyuyan, bale yapan, tanımadığı insanlar için eylemlere katılan lakin içindeki kadınlarla tanışmış barışmış biriyim :)))
neyse gelelim olaya tuba yine hayatında bi temizlik yapması gerektiğinin farkına varır ortalık bayaa kirlenmiş toz duman olmuştur bu düzenleme yaklaşık olarak hayat planlamama göre eylüle bitmiş olması gerekmektedir...
dua edin bayaa güç gerektiren bi dönem ve sonrasında içimdeki sanatçıyı sunucam sizlere :))))

5 yorum:

  1. Hadi o zaman hemen temizleiver, yoksa gün geliyor onlar seni temizlemeye kalkıyorlar:)

    YanıtlaSil
  2. tubiii hayııır..sen beni anlayabilecek tek tük kalmış bikaç kişiden birisin..beni yanlız bırakmaaa..gitmeee

    YanıtlaSil
  3. chilek: o temizlik oldu hemde korkusuzca..
    onelife: canımcığım bir tanecik dostum ben kurtulayım ilk elimi uzatacağım insanlardan birisin inan bana :))

    YanıtlaSil